Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Dank voor je reactie! Ben bij de garage geweest. Ze geven aan dat vervangen de enige optie is, kregen hem ook niet aan de praat. Onderdeel gaat besteld worden!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
wie kan mij vertellen waar ik het sd kaartje kan vinden van mijn renault kadjar, volgens inlichtingen zou het naast de 2x usb moeten zitten. Nou helaas ,het zit er echt niet. Wie heeft hier meer kaas van gegeten?
Zoe 22 kW 2019 geeft geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer.
Weet iemand of Renault die service voor oudere modellen heeft stopgezet?
Dag allen,
Het lijkt hier niet erg actief, maar toch een poging: mijn R16 (1968) wil niet rechtuit blijven rijden, maar trekt steeds naar rechts. Van alles is al geprobeerd:
- uitlijnen (en 2x dubbelcheck)
- gereviseerd stuurhuis gemonteerd
-...
De Mobilize app blijft maar zeggen oneheerd laden,
Terwijl adres bekend is en ook de energieleverancier.
Zijn er meer met dit probleem? Heb de auto al 2 keer naar de fabrieksinstellingen gebracht en opnieuw aangemeld bij mobilize.
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...