Snelheidsaanduiding kaarten
-
Hoos
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
Snelheidsaanduiding kaarten
Een half jaartje geleden heb ik een nieuwe set kaarten gekocht voor de R-link 2. Gewoon via de Renault site. Wat mij opvalt is dat er redelijk wat problemen zijn. Zo kent het systeem lang niet alle rotondes, terwijl deze helemaal niet nieuw zijn, en (en dat vind ik nog kwalijker) hij geeft op veel snelwegen de verkeerde maximum snelheid aan. Vooral wegen waar men overdag 100 mag en na 19.00 uur 120 geeft hij altijd 120 aan. Bij een servicebeurt kort geleden zijn de kaarten ge-update, maar het is nog steeds hetzelfde. Volgens de dealer in Harderwijk hoorden ze dat probleem verder nooit. Lijkt mij vreemd. Ik moest maar met Renault Nederland bellen. Toen ik zei dat dit volgens mij hun taak was om als ze iets niet weten verder te informeren waren ze het daar niet mee eens. Herkennen jullie het “snelheden probleem”? En ook de desinteresse bij de dealer?
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Epcot
- Lid - eerste logo binnen

Re: Snelheidsaanduiding kaarten
Ach is heel normaal bij Renault.
Als ik hier in de stad over de ringweg rij waar al ongeveer een jaar of 30 de maximumsnelheid 70 is geeft hij de ene kant op wel keurig 70 aan maar de andere kan op 100. Niet alleen in mijn Kadjar met de nieuwste kaart updates maar ook in nieuwe modellen waar ik recentelijk in gereden heb.
Ga je de ringweg af dan geeft hij snelheden weer van 70 terwijl je daar (binnen de bebouwde kom) nog nooit harder hebt gemogen dan 50. Zelfs in de binnenstad geeft die soms 100 aan, ja werkelijk. Als ik de maximumsnelheid van de navigatie zou volgen dan was ik mijn rijbewijs al diverse keren definitief kwijt geweest.
Als ik hier in de stad over de ringweg rij waar al ongeveer een jaar of 30 de maximumsnelheid 70 is geeft hij de ene kant op wel keurig 70 aan maar de andere kan op 100. Niet alleen in mijn Kadjar met de nieuwste kaart updates maar ook in nieuwe modellen waar ik recentelijk in gereden heb.
Ga je de ringweg af dan geeft hij snelheden weer van 70 terwijl je daar (binnen de bebouwde kom) nog nooit harder hebt gemogen dan 50. Zelfs in de binnenstad geeft die soms 100 aan, ja werkelijk. Als ik de maximumsnelheid van de navigatie zou volgen dan was ik mijn rijbewijs al diverse keren definitief kwijt geweest.
| Hide post links |
-
Hoos
Topic author - repeating visitor

Re: Snelheidsaanduiding kaarten
Oké. Dank je voor de reactie. Dan heeft reclameren bij Renault Nederland dus helemaal geen zin. Maar het verder updaten verbeterd dat ook niet, kennel…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 8 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht