Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo, het is de bedoeling om de bekabeling van mn gaspedaal opnieuw te solderen aan de rekeneenheid.
Maar...waar zit die.
Is het dat zwarte vlak bij het gasklephuis (steekt stekkertje in met 4 draden ofzo) (kan ook een sensor zijn)?
Of zit het meer onder het dashboard bij de pedalen?
Ik kan nergens een afbeelding of werkinstructies vinden.
Ik heb al wel gehoord dat het vrij klein is om te solderen.
Solderen hoeft niet bij de pedalen, dat stekkertje zit aan de nieuwe kabelbundel die je zo bij dealer kan aanschaffen.
Heb hier thuis geen schema's, dus kan je aan de kleurcodes en pinbezettingen niet helpen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben op zoek naar deze bekabeling omdat (één van de) eigenaar(s) de kabel naar de module van de raam motor heeft doorgeknipt. :oops: :fp:
Electrisch raam doet het dus niet.
Bij voorbaat dank
Maarten
Ik wilde een cruise control laten installeren in mijn Kangoo 1.6-16V van 2006. De monteur heeft gezegd, dat de auto geen electronisch gaspedaal heeft. Later heb ik ergens op de net gezien, dat er is wel een electronisch gaspedaal, maar met een kabel...
Sinds begin september in het bezit van een Twingo uit 2015. Circa 2 weken geleden op de snelweg een tikkend, krakend trillend gevoel onder m’n gaspedaal. Nagekeken door de garage maar niets gevonden. Ook de afgelopen dagen af en toe gevoel van tikje...
Ik rij sinds begin maart in een 150pk Techno uitvoering en ervaar een apart gevoel in het pedaal/vooronder van de auto. Af en toe als ik door een bocht ga, lijkt het net of er in het vooronder van de auto achter het pedaal wat omvalt/rolt (wat je...
Bij hogere snelheid (vanaf 110 km per uur) valt soms de druk van het gaspedaal weg.( het lijkt dan alsof je door de druk heen gaat) Auto rijdt dan al een tijdje, gebeurd alleen bij hogere snelheid en ook niet elke rit.