Startonderbrekeng renault clio 2 phase 2
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 16 mei 2013 22:00
- Actief als: particulier
Startonderbrekeng renault clio 2 phase 2
hallo heb even op het forum naar antwoorden gezocht maar kon die niet vinden. heb een renault clio 2 phs 2 initiale .
tijdje geleden begonnen de startproblemen ,eerst starte hij wel alleen door een raar proces start motor draaide wel aleen motor sloeg niet aan als ik de autosleutel dan even liet zitten en dan terug draaide en dan opnieuw probeerde startte hij wel.even naar renault geweest in oss die zeide het is de sleutel ,had nog geen nieuwe besteld .daarna deed hij helemaal niks meer als ik hem wilde starten motor ging niet rond pas na een paar keer op en neer draaien ging de motor rond alleen starte hij niet en moest de bovenstaande stappen herhalen om hem te starten.sins deze week doed hij het helemaal niet meer dus toch maar nieuwe sleutel gehaald deze heb ik niet laten inleren want de dealer zei dat dit alleen voor de cv was ik moet de auto zonder inleren kunnen starten aangezien die code vanaf de fabriek erin zit zeggen ze.nu wilde ik hem starten maar doed nog steeds niks startonderbrekings lampje knippert snel bij renault zeiden ze dat het de transponder ring was die vervangen maar nog steeds zelfde probleem! en enkele honderde euro's lichter weet iemand een oplossing? lampje knippert snel en gooit motor niet rond
tijdje geleden begonnen de startproblemen ,eerst starte hij wel alleen door een raar proces start motor draaide wel aleen motor sloeg niet aan als ik de autosleutel dan even liet zitten en dan terug draaide en dan opnieuw probeerde startte hij wel.even naar renault geweest in oss die zeide het is de sleutel ,had nog geen nieuwe besteld .daarna deed hij helemaal niks meer als ik hem wilde starten motor ging niet rond pas na een paar keer op en neer draaien ging de motor rond alleen starte hij niet en moest de bovenstaande stappen herhalen om hem te starten.sins deze week doed hij het helemaal niet meer dus toch maar nieuwe sleutel gehaald deze heb ik niet laten inleren want de dealer zei dat dit alleen voor de cv was ik moet de auto zonder inleren kunnen starten aangezien die code vanaf de fabriek erin zit zeggen ze.nu wilde ik hem starten maar doed nog steeds niks startonderbrekings lampje knippert snel bij renault zeiden ze dat het de transponder ring was die vervangen maar nog steeds zelfde probleem! en enkele honderde euro's lichter weet iemand een oplossing? lampje knippert snel en gooit motor niet rond
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
Re: Startonderbrekeng renault clio 2 phase 2
Hallo, eerst en vooral van welk jaar en welke moter eventueel chassisnummer .
normaal moet de sleutel ingeleerd worden .
Met moter niet rond , bedoel je geen startmoter die je hoort of niet aanslaan ?
Normaal gezien brand het lampje dan vast .
Hoor het graag .
Mvg Kurt
normaal moet de sleutel ingeleerd worden .
Met moter niet rond , bedoel je geen startmoter die je hoort of niet aanslaan ?
Normaal gezien brand het lampje dan vast .
Hoor het graag .
Mvg Kurt
Hide post links |
-
hoi het is een renault clio 2 phase 2 initiale paris 2002 chassisnummer is VF1CB1L0F25935268 ,de vriend van mijn zus is altijd monteur geweest bij renault maar al een tijd uit de running die meende wel dat de sleutel altijd ingeleerd moest worden! alleen de dealer in boxmeer vertelde dat de code vanuit de fabriek erin moest zittten omdat ie op chasssisnummer besteld is,momenteel is mijn accu leeg door het vele geprobeer maar de startmotor ging helemaal niet rond (toen de accu vol zat)
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
Even opgezocht en : De sleutel voor het inlezen, afkomstig uit het diagnoseapparaat, is verplicht.
Dit is de tekst van de server voor de opvraging van codes : dus Inlezen
Alle sleutels die je hebt moeten aan de clip aangeleerd worden en nadien geeft deze een code terug waarmee de dealer en andere code van de server terug krijgt en zo de sleutels aanleert.
Eventuele oplossing even bijgepost.
zeker laten controleren
Mvg Kurt
Dit is de tekst van de server voor de opvraging van codes : dus Inlezen

Alle sleutels die je hebt moeten aan de clip aangeleerd worden en nadien geeft deze een code terug waarmee de dealer en andere code van de server terug krijgt en zo de sleutels aanleert.
Eventuele oplossing even bijgepost.

Mvg Kurt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
dankje voor de snelle reactie en hopelijk DE oplossing vreemd dat renault dan zegt dat dat niet nodig is zal m laten inleren en dan kijken of hij het wel doet bedankt alvast!
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-