Sinds een maand of 10 heb ik een Renault Traffic II Camper op mijn naam die ik geerft heb van mijn broer. Helaas heeft de camper problemen en na meerdere handige handen is het denk ik tijd mijn vraag via het forum te stellen om te zien of hier de Renault Guru tussen zit die dit of al eens heeft meegemaakt of mij enigzins kan leiden in de goede richting. Over de camper:
Renault Traffic II
Handelsbenaming: TRAFIC T29 L2/H2 2.5 DCI Q 107KW E4 FAP
Eerste tenaamstelling: 12-09-2008
Transmissie: Semi-automaat (quickshift/tecshift automatische transmissie heet het dacht ik?)
De camper is door mijn broer destijds aangeschaft om nog een laatste reis te kunnen maken en deze is helaas op de ochtend van vertrek dus stuk gegaan. Wat het vreemde is is dat de camper het perfect deed en soms ook nog doet. De ene keer start en loopt hij perfect, de andere keer start hij niet en maakt hij ook geen poging hiertoe. Het enige wat je dan hoort is een kleine klik onder de motorkap.
Foutcodes zijn niet te vinden, de reservesleutel doet het ook niet en de man waar ik al jaren mijn autos breng lijkt er niet uit te komen.
Alle hulp en vragen zijn welkom gezien ik echt niet meer weet wat hiermee te doen. Het uiteindelijke doel is verkoop gezien de camper te duur voor mij is om te blijven rijden, maar in deze staat brengt hij nooit op wat hij waard is uiteraard.
Alvast bedankt voor jullie interesse en suggesties.