maar ik mis mijn stoelverwarming zo!! Zou de zoe het aankunnen om een stoelverwarming ingebouwd te krijgen of zou ik daarmee alle electro systemen overstuur helpen of de batterij leegtrekken?? Iemand hier ervaring mee?Stoelverwarming
-
lvanoort
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2

Stoelverwarming
Ik weet dat het niet geheel strookt met het electro bespaar aspect
maar ik mis mijn stoelverwarming zo!! Zou de zoe het aankunnen om een stoelverwarming ingebouwd te krijgen of zou ik daarmee alle electro systemen overstuur helpen of de batterij leegtrekken?? Iemand hier ervaring mee?
maar ik mis mijn stoelverwarming zo!! Zou de zoe het aankunnen om een stoelverwarming ingebouwd te krijgen of zou ik daarmee alle electro systemen overstuur helpen of de batterij leegtrekken?? Iemand hier ervaring mee?Groet Leontine
Zoe Intens zwart vanaf 27-10-14
Zoe Intens zwart vanaf 27-10-14
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
daf55
- Lid

- Actief als: particulier
- Contacteer:
Re: Stoelverwarming
Op het Duitse forum loopt daar een topic over. Tot nu toe is er alleen wat gerommeld met stoelhoezen waarin dat in zit gebouwd en met een stekker in de 12V aansluiting aangesloten wordt.
De bekleding schijnt dusdanig verlijmd te zijn dat inbouwen lastig is? Of dat waar is, weet ik niet.
De bekleding schijnt dusdanig verlijmd te zijn dat inbouwen lastig is? Of dat waar is, weet ik niet.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder, en nu een 4!
Renault 4 e-tech 2025, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Renault 4 e-tech 2025, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
| Hide post links |
-
MarcoZE
- lid

- Actief als: particulier
Re: Stoelverwarming
Stoelverwarming zou juist besparen omdat je hiermee kan voorkomen dat je de hele auto moet verwarmen. Inbouwen gaat ws alleen icm leerinbouw
Marco van Dijke Renault ZOE Intens Blanc Nacré Mei 2013
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 40 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in