Model/uitvoering :
Bouwjaar :Geachte Velsatis liefhebber,
Ik ben in het bezit van een Velsatis 2 ltr. Turbo uit 2002 en ik rijd sinds 3 jaar met plezier op lpg.
De volgende storing doet zich voor, waar mijn garage helaas tot nu toe niet uitgekomen is:
De auto gaat in de noodloop en geeft storing: injectie inspuiting en eps aan, vooral wanneer ik bijv. een auto snel wil inhalen
maar ook na een boodschap in de super startte de wagen en ging daarna direct in de noodloop.
M.a.w. je kan er geen touw aan vast knopen.
Conclusie v/d garage was: storing in de bedrading (stekker) van computer naar gasklephuis.
Eerst is de stekker vervangen, helaas de storing was niet verholpen, daarna de gehele bedrading vervangen.
De auto heeft 3 dagen goed gelopen maar helaas weer een melding van injectie inspuiting en eps en weer in de noodloop.
Ik heb geen vertrouwen meer in mijn garage en de wagen want de rekening wordt maar steeds hoger en ze komen er maar niet uit.
Ik loop nu al 3 weken zonder resultaat naar de garage.
Mijn laatste hoop is gevestigd op een echte (storings)kenner/liefhebber die mij uit de brand kan helpen.
Ik wacht uw reactie af.
Vriendelijke groet,
J. de Jong.
Eventueel <edit>.
Brandstof :
storing in het gaskleppenhuis
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 04 okt 2011 10:25
- Actief als: particulier
storing in het gaskleppenhuis
Laatst gewijzigd door Admin op 05 okt 2011 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: svp geen telefoonnummers of email adressen, maar probleem op het forum zelf oplossen. Dan heeft iedereen er wat aan en kan ook iedereen meedenken aan een oplossing.
Reden: svp geen telefoonnummers of email adressen, maar probleem op het forum zelf oplossen. Dan heeft iedereen er wat aan en kan ook iedereen meedenken aan een oplossing.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Re: storing in het gaskleppenhuis
Welke fout-code's zijn er gelezen?
Hide post links |
-
- lid