Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb dit topic is doorgelezen en heb hetzelfde probleem dat als ik hem in zijn achteruit zet krijg ik eerst een piep en daarna ongeveer 5 seconden een ononderbroken piep nu ben ik op zoek naar de hoofd stekker voor de sensoren die zich volgens eerdere berichten onder de LA lamp moet bevinden als ik onder de bumper kijk zie ik niks zitten.
Kan ik er vanuit gaan dat ik hiervoor de la lamp eruit moet pakken?
Dit heb ik geprobeerd door de 2 schroeven los te halen maar zonder succes dat deze echt los komt iemand die mij misschien kan vertellen hoe ik bij die stekker kom of moet ik hiervoor de hele achterbumper demonteneren?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...
Hoi hoi
Ik zou graag mijn achter- ruitenwisser eraf willen halen
Vervangen voor een afdek dop.maar wij waren bij de motor gekomen , en verder komen wij niet.
Zit vast met blinde moer?
Iemand al ervaring mee miss? :D
Hoor het graag
Twingo 2 2011...
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing inspuiting controleren
De auto laten uitlezen en er stond code DTC05714F
Remsignalen, te sterke motor vertraging
Wat houd dit in ??
Onze Espace V uit 2016 geeft de melding storing remsysteem . We hebben de auto gekocht bij een universeel autobedrijf met een jaar garantie. Hiervan is inmiddels bijna een half jaar voorbij, dus wat dat betreft hebben we nog even voor dit probleem....