Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing "inspuiting controleren "
De auto laten uitlezen en er stond code " DTC05714F"
"Remsignalen, te sterke motor vertraging "
Wat houd dit in ??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze Espace V uit 2016 geeft de melding storing remsysteem . We hebben de auto gekocht bij een universeel autobedrijf met een jaar garantie. Hiervan is inmiddels bijna een half jaar voorbij, dus wat dat betreft hebben we nog even voor dit probleem....
Ik ben Hensie en Ik ben nieuw hier, woon in het noorden van het land. wij rijden al jaren Franse auto's maar pas sinds anderhalf jaar rijd en we Renault: scenic 3 uit 2016.
Met veel plezier lees door de verschillende topics en kom...
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...
In 1ste instantie geeft hij aan dat tractie controle aan staat en wil niet starten.
In 2e instantie geeft hij aan storing remsysteem en wil wederom niet starten.
In 3e instantie een half uur later open ik de...
Zoals de titel al suggereert heb ik een renault master ii t35 2.5 dCi uit 2010 met een motor management storing. Wanneer ik deze uit probeer te lezen krijg ik geen storingscode. Tijdens het rijden rijden heb ik het volgende ervaren: in...
Bij onze Grand Scenic 1.2 TCE (benzine dus) uit 2014, (150k op de teller) hebben we regelmatig een melding Controleer inspuitsysteem als we op de snelweg rijden.
Uitlezen door garage leerde dat het de nokkenas positie sensor bank 1 was (P0365)....