Je weet zeker dat je de goede besteld door zelf even met Ricardo te mailen. Hij kan Engels schrijven dus dat scheelt weer

Hij weet voldoende als je aangeeft welke phase auto je hebt. En wij zijn er eigenlijk al uit dat je een IV phase 2 gaat kopen.
Mijn dealer heeft het ook gewoon achteraf ingebouwd op mijn verzoek. Je betaalt toch hun uren (of je onderhandelt het uit bij de aankoop dat zij de uren voor eigen rekening nemen.) Ricardo doet er een pdf bij hoe het aangesloten moet worden. Mijn dealer kon daar goed mee uit de voeten hoewel ze wel in de USB stonken. Ze dachten dat ze daar ook mee muziek konden streamen. Maar die USB poorten die ik erbij heb laten zetten zijn alleen maar voor laden
Wil je je zelf veilig voegen maak dan maar inderdaad foto's van het front van de radio/cd wisselaar (die zit in de middelste bovenste dahsboard kastje.
Foto van de DVD navigatie maken (zit in onderste rechter dahboard kast) heeft geen zin heeft namelijk niet veel met de audio te maken. De versterker kan je niet fotograveren, die zit verstopt uit het zicht, alleen door de bodem van het bovenste rechter dashboard kastje eruit te wippen kan je een glimps opvangen.
Overigens is het vrij simple als je daar inderdaad een glimps van de versterker aantreft weet je gewoonzeker dat je het kabeltje "IT system II espeecial Espace IV" nodig hebt.
Voordeel van eerst mailen met Ricardo is ook dat je aan kan geven hoe je het wil hebben (lengte kabel, soort connector of toch een kastje met USB erbij). Ik heb 2 meter genomen omdat ik de kabel achter het dashboard door naar onderen bij de voeten van de bijrijder wilde laten leiden en vandaar uit onzichtbaar achter de interieur bekleding naar de middenconsole alwaar ik het kastje met dubbelzijdige tape heb laten vast tapen boven op de midden console onder de onderste dashboard kastje. Ergo ik heb geen zichtbare kabel lopen over mijn dashboard.
Foto komt er vanavond aan overigens.