Kangoo 1 '2000
De bovenste schokdemperlagers vervangen, nog niet goed, rammelt onderaan. Verdacht zijn de bouten van het stuurhuis, 1 moer kon ik wat aandraaien. Links kun je enkel aan de 2 lange bouten draaien.
Voor ik het stuk draai, er zouden rubber bussen inzitten. Wie kent deze?
Stuurhuis rammelt
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
de mon
Topic author - lid

- Actief als: particulier
-
de mon
Topic author - lid

Re: Stuurhuis rammelt
Vandaag zelf nog wat gezocht na de zoveelste marteling op een kasseiweg. Op de fuseekogel r vind ik toch een 3 mm axiale speling op de fuseekogel zelf. Fuseepen zit goed vast aan lager!
Links en rechts wat minder, beide rammelen. Zijn samen ook vernieuwd geweest. Vlak na een autokeuring!, ik verdenk die trilplaten die met grote krachten op de wielen speuren naar speling.
Ik zal daar al mee beginnen.
Links en rechts wat minder, beide rammelen. Zijn samen ook vernieuwd geweest. Vlak na een autokeuring!, ik verdenk die trilplaten die met grote krachten op de wielen speuren naar speling.
Ik zal daar al mee beginnen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
de mon
Topic author - lid

Re: Stuurhuis rammelt
Gisteren toch gemaakt gekregen. Na een paar uur zoeken en checken van alle bouten en moeren of ze vastzaten(stuurhuis, vaste versnellingsbaksteun op s…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 1 niet getoond antwoord
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht