Talisman Kinderziektes

Plaats reactie

Topic author
KooSIE
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Actief als: particulier

Talisman Kinderziektes

Bericht door KooSIE »

Hallo allemaal,

Ook ik ben sinds een week een (bijna) trotse bezitter van een Talisman Intens cassiopee grey met van die mooie 18" velgen.

Met bijna bedoel ik dat op de dag van afleveren bleek dat de linkerdeur voor en rechterdeur achter niet echt netjes aansloten op de rest van de carroserie waardoor het leek of de onderkant open stond. Nou weet ik wel dat renault er bekend om staat dat er altijd wel iets is dat niet in lijn staat ,maar bij het showmodel terplekke was dat ook niet zo dus waarom bij mij wel.
Dit zal de 23e deze maand worden opgelost.
Nou ik de showroom uit en merkte direkt al dat er tussen de 45 en 100 km. per uur een akelig schurend geluid klonk links voor.
Ik ben later terug gegaan en is ie op de brug gezet na een ritje door de monteurs die het ook ervaarden.
Men kon het zo snel ff niet vinden en besloten dat als ik terug kom voor het richten van de deuren dat ze m wat langer houden om wat dingen uit te sluiten.
Afijn. ik de volgende dag weer rijden tot plots de melding verscheen "controleer airbags" met een steeksleutel in beeld.
vervolgens is ie uitgelezen, maar men kon er niets aan doen omdat het om een tijdelijke storing ging. want als de auto uit
gezet was en ik weer starte de melding weg was. hij moet dus permanent storing geven?????
Nu is het zo dat als ik start en wegrijd de melding na een aantal kilometers rijden weer in beeld komt. echt vervelend want hoe kan men garanderen dat de airbags echt werken?
Maar das nog niet alles.
Gisteren trapte ik ff het gas in richting de 160 km per uur toen ik ineens een vrouwenstem hoorde die zei "verminder uw snelheid" . Dus ik naar de toegestane snelheid 120km. maar helaas bleef het vrouwtje maar zeuren over de snelheid.
Zelfs als ik 80 reed waar 120 mocht hield het aan. Om de 10 seconden.'t leek een soort cassettebandje op repeat.
Pas toen ik de powerknop indrukte om de komputer uit te zetten hield ze op. Dit is toch niet normaal meer???
Oja... Toen ik m ophaalde stond er al 34 km op de teller. is dit normaal ?

Dus nu mijn vraag. Zijn er meer mensen met soortgelijke gevallen.?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door DHL »

Zelf geen ervaring mee, maar is wel een lijstje dat kan tellen... Alles moet gewoon in lijn staan, fabricagekwaliteit zou zo moeten zijn dat dit perfekt is. Ik herinner me dat de eerst afgeleverde Espaces ok dit probleem hadden.
Wanneer je lichtje airbags brandt, werkt er iets niet meer. Kunnen de airbags zijn, maar ook de gordelspanners of krachtbegrenzers.
34 kilometer op de teller kan wel.
Hopelijk is je garage meedenkend en lossen ze dit zo snel mogelijk op voor je. In ieder geval een heel jammere start.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

larsdijkstra 16v
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Re: Talisman Kinderziektes

Bericht door larsdijkstra 16v »

Heel jammer! Hopen dat t snel wordt opgelost. Heb bij meerdere Talismannen, Meganes en Kadjars scheve naden gezien oa achterklep. Gewoon laten afstell…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 1860 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken