tank lek? Onderwerp is opgelost
-
Topic author
tank lek?
Ik kwam er het weekend achter dat als ik mijn espace 3 helemaal vol tank de benzine er uitloopt.
Nou heb ik al gelezen dat het waarschijnlijk de aansluittuitjes van de benzinepomp zijn, maar de vraag is meer, kan ik daar bij komen zonder de tank uit te bouwen (heb ik niet echt de ruimte voor).
De meeste andere auto's die ik gehad heb hadden een montageluik in de autovloer, heeft de espace dat ook en zo ja, waar zit die dan ongeveer?
Nou heb ik al gelezen dat het waarschijnlijk de aansluittuitjes van de benzinepomp zijn, maar de vraag is meer, kan ik daar bij komen zonder de tank uit te bouwen (heb ik niet echt de ruimte voor).
De meeste andere auto's die ik gehad heb hadden een montageluik in de autovloer, heeft de espace dat ook en zo ja, waar zit die dan ongeveer?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
Re: tank lek?
Hallo ,
Het kan ook aan de pakking van de pomp zijn boven op de tank . o- ring met nieuwe wartel samen bestellen indien dit je probleem is.
Tank moet uitgebouwd worden .
Dus best leeg maken voor demontage.
Mvg Kurt
Het kan ook aan de pakking van de pomp zijn boven op de tank . o- ring met nieuwe wartel samen bestellen indien dit je probleem is.
Tank moet uitgebouwd worden .
Dus best leeg maken voor demontage.
Mvg Kurt
Hide post links |
-
Topic author
Dat had ik liever niet gezien, langs een drukke straat is dat niks.Tank moet uitgebouwd worden .
Maar goed bedankt voor de reactie en nu op zoek naar een hobbygarage hier in de buurt.
Hide post links |
-
Topic author
Het was niet de pakking maar de wartel die gebroken was, helaas was het gat ovaal geworden door het missen/stuk zijn van de wartel en moest dus ook de tank worden vervangen.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut