Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een tip voor alle avantime en waarschijnlijk ook andere renault-eigenaars:
Dit is een link naar een website waar je als trefwoord avantime in kunt geven en dan krijg je de toegang tot de twee technische handboeken van de avantime
Volledig gratis,het is een soort uitwisselingsprogramma zoals limewire,je hoeft je zelfs niet aan te melden.
Alstublieft :
gerryvg schreef:Een tip voor alle avantime en waarschijnlijk ook andere renault-eigenaars:
Dit is een link naar een website waar je als trefwoord avantime in kunt geven en dan krijg je de toegang tot de twee technische handboeken van de avantime
Volledig gratis,het is een soort uitwisselingsprogramma zoals limewire,je hoeft je zelfs niet aan te melden.
Alstublieft :
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vandaag bij de garage geweest om mijn airco na te laten kijken die heel slecht, lees niet of amper koelde. Airco is weer gevuld en gereinigd, maar helaas bracht dit niet het gewenste resultaat en ik kreeg te horen dat er waarschijnlijk een...
Vorige week melding 'controleer inspuitsysteem' gehad terwijl ik bergopwaarts reed (Ardennen). Motor begon te haperen alsof ik te langzaam reed in een te hoge versnelling. Terug schakelen verhielp haperen maar melding bleef.
Hoi allemaal.
Recent heb ik een hele mooie Renault Megane GT-Line uit 2014 kunnen kopen.
Ik ben er erg blij mee maar vind de audio alleen wat magertjes, zeker bij de wat stevigere gitaar muziek mis ik wat body .
Ook na het spelen met de bass/trebble...