Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sinds kort een kortdurend tikkend geluid als de climate controle aan gaat.
Iedere keer als de auto gestart wordt dan hoor ik ongeveer 5 seconden een tikkend geluid als de climate controle aangaat.
Het geluid verdwijnt dus wel...
Deze auto maakt onder het rijden een soort van gierend geluid, dit houd op zodra je de koppeling intrapt.
Met gas los word het geluid erger. Bij stilstand is er niks te horen en het komt voor in alle versnellingen.
Duid dit op een probleem met de...
hey mijn vander zijn deurklink is afgebroken na een onderhoud bij de garage maar die weten naturlijk van niks
nu is de vraag nu gaat de deur niet meer open of op slot het is te zeggen hij blijft op slot en moet langs binnen worden geopend
kan ik...
Ik heb net een renault clio gekocht. Het is een rt 1.4. Helaas doet hij het nu al niet meer. Hij loopt namelijk warm. Ik heb al het koelvloeistofreservoir vervangen want deze was gescheurd. Ook heb ik de temperatuur sensor en de thermostaat...
sinds een week of 6 heeft mijn clio het probleem dat wanneer ik rond de 80 km/h rijd in de vijfde versnelling hij vreselijk begint te stotteren en te klapperen. wanneer ik dan terug schakel naar de vierde en dus iets meer toeren draai is het...
als ik de ruitenwissers op interval aan heb , dan stopt deze er af en toe mee uit als ik dan het contact uit zet en weer aan dan doet hij het weer .
dit zelfde doet de linker richtingwijzer af en toe , wie weet wat te doen
Ik heb een vraagje met dit koude weer is mijn kachel ermee opgehouden, heb op de sloop een nieuwe gehaald (goed gebruikte). Kan iemand mij vertellen waar de kachelventilator zit?
ik heb problemen met mijn clio uit 2000 en graag juli advies
motor is een 1,2 58 pk
problemen:
motor trilt
voorbanden balanceren waarschijnlijk niet goed uitgelijnd trilt bij sommige snelheden zoals bij 80 100 en bijvoorbeeld bij 120
apk bijna...
Ik heb een probleem met mijn renault clio van 2006.
Blijkbaar komen alle problemen in één keer op me af.
Laatst heb ik de voorste remblokjes vervangen (80...
Goedendag,had een vraagje over een Renault Clio Campus Diesel van 2008.(Clio II)
Wil de interieur filter en de pollenfilter gaan vervangen.
Nu zal dit niet het probleem zijn,maar aangezien ik geen onderhoudsboekje heb wet ik zo niet waar deze...
Enkel weken geleden was ik aan het rijden met de wagen van een vriend toen plots alle dashboard verlichting begon te knipperen, het was heftig aan het regenen en de ruitenwissers deden het niet meer. Toen ben ik gestopt en de motor afgezet en toen...
Mijn ventilator / kachel slaat niet aan, airco ook niet. In geen enkele stand draait de fan. Ik heb alles doorgemeten, zekeringen zijn ok en er komt stroom op de kachelweerstand en de ventilator. De...
Zucht, het is zover..... mijn linker koplamp lampje is kapot.(Clio III, 2009)
Bij het vervangen is helaas ook het veertje wat de lamp vastzet weggesprongen.
Bij de garage vragen ze de hoofdprijs hiervoor, dus ik wil het zelf doen.
Ik heb een...
beste forum,
ik ben leraar in een autotechnische school in Belgie en wij hebben een clio van 99, wij wensen deze aparte motor op een steun te plaatsen en te laten draaien. Hierover heb ik een paar vraagjes. Voor de start onderbreking (infrarood) heb...
Goedendag,had een vraag over het verbruik van een Renaukt Clio.
Heb onlangs een Renault Clio gekocht.Het is een Diesel uit 2008.
Het is een Renault Clio Campus 1.5 Dci.
Nu is mij daar verteld dat het verbruik 1 op 20 tot 1 op 25 is.
Zeker omdat ik...
Heb een Clio Campus uit 2005 gekocht waarvan de verlichting achter bedienpaneel van de kachel het niet doet. Ook het lampje van de sigarettenaansteker werkt niet.
Deze wil ik graag gaan vervangen. Wie kan mij vertellen wat er los...
Wij hebben problemen met onze clio. Het is een diesel. We hebben dit voor. Wanneer we willen starten, draaien sleutel om, doet hij niets. Geen klik, tik ofzo. Als je de sleutel na dit terug omdraait dus terug starten, dan draait de starter wel maar...
Mijn eerste berichtje op dit forum, en dadelijk een vraagje...
Ik moet de remklauw van mijn dochter haar Clio rechtsvoor vervangen. Nu zie ik dat er bij
de onderdelenlijsten staat met of zonder ABS . Ik dacht dat de mijne geen ABS heeft,...
bij mijn renault clio 1200 gaat af en toe een oranje lampje branden rechts onderin het schijnt iets met lucht te maken te hebben weet iemand wat dat betekent en wat er aan gedaan moet worden b v d
Ik probeer zelf een een ring van een kogellager uit te hameren die in de fabriek is ingeperst zelf heb ik geen goed gereedschap meer als iemand wat tips heeft hoor ik dat graag mvg ankyjo
Misschien kan iemand me wat advies geven over een stoelenprobleempje:
De bijrijdersstoel staat ver naar voren en kan niet meer helemaal naar achteren geschoven worden. Er is wel wat beweging, maar dat is dan tussen helemaal naar voren en net niet...
Ik heb pas een Renault Clio, Estate, gekocht van 2008.
Nu wil ik er zelf een trekhaak onder monteren.
Heeft iemand al ervaring met het monteren van een trekhaak onder een Renault Clio Estate.
Moet ik nog speciale dingen doen...
Hoe kan ik het beste de raamslinger van een Clio van jan 1992 (Clio1 phase1) losmaken? Er lijkt geen borgveer op te zitten, en het lijkt dat de slinger gewoon op de spiebaan is geschoven. Hij zit er echter muurvast op. Bij en sloopclio heb ik de...
Twee jaar geleden heb ik voor mijn prachtige dochter, toen ze Amsterdam ging studeren, een Clio 1.4 automaat uit 1992 gekocht en ze heeft er al 30.000 km mee...
Een collega van mij heeft gevraagd of ik een cruise control in kon bouwen in zijn auto Renault Clio van 2005 nou wil ik dat wel heb dat in het verleden al een paar keer gedaan.
Nu heb ik nog een paar vragen:
zit er...
Wie kan mij helpen. Mijn airco werkt niet meer en bij de dealer is geconstateerd dat er een lek in zit. Lekkage bij de condensor.
Nu schijnt dat voor de Clio een verhaal appart te zijn omdat de condensor en koeler/droger aan elkaar vast zitten....
Mijn condensor van de airco is lek.
Nu heb ik van de garage gehoord dat de radiateur vastzit aan die condensor.
Nr. RTM 388 als ik het goed heb.
Is het mogelijk condensor enradiateur te scheiden en er een goedkope condensor in te zetten?
Het...
Heb een tijdje geleden een renault clio bj 2003 aangeschaft bevalt prima.
Bij de aankoop 1 sleutel met afstandsbediening gekregen, had geen reservesleutel meer.
Ben er van de week achter gekomen dat ik met de sleutel de bestuurdersportier niet in...
4 maanden geleden heb ik een Renault Clio gekocht van een oud vrouwtje ;).
de auto is 15 jaar oud en heeft 40000 km gereden. De auto heeft altijd zijn...
Het is zover, toch maar besloten om dit weekend wat onderhoud aan de auto van m'n schoonouders wat te gaan doen.
Het woord onderhoud is namelijk een vreemde in hun woordenboek. Ik heb de auto nu één week bij huis staan, en zoals je...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum