Teleurstelling over mijn Kadjar

Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Omgekeerd is het ook zo hoor. Na jaren Renault rijden zou ik nooit in een Golf willen rijden. Hard, veel lawaai van de dieselmotor, triestig afgewerkt,... Heb zo eens een Seat Ibiza voor mijn vrouw gekocht, huidige model in 1.2 TDI. Nieuw gekocht maar na een jaar buiten. Dat was genen otto. Diesel kletterde als een gek, ging niks vooruit, geen souplesse. Als ik dat dan vergelijk met een 1.5 dci is het verschil enorm. Mijn zusje had een Golf TDI nieuw en die keert ook niet meer terug. Die is Engels gaan rijden.
Ik begrijp niet goed als iemand zo pro Duits is, waarom die dan geen Duitser koopt. Ik heb vergeleken met de Q5 en kwam tot constatatie dat de Espace stukken comfortabeler is.
Nee, geef mij echt maar Frans comfort :)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 1447
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door larsdijkstra 16v »

VW is gewoon de betere rijdersauto? Waar haal je dat vandaan dan? Wellicht alleen je eigen mening....
En in de prijs terug te vinden? Dat je de laatste jaren zoveel rotzooi en ellende koopt, met een malafide alles wegwuifende importeur en dan voor zoveel geld? Sorry maar moet even heel hard lachen
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 7
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door mp3 »

Volvo blijft toploper. .. mijn ’geforceerde ’ verkoop heeft me huidige megane laten kopen en ohwee wat een aanpassing zetels, deuren, ramen, airco , audio, ...

Wat kadjar betreft, zal ik binnenkort meer over weten
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Maar waarom koop je dan de xc60 niet? Je zal altijd spijt hebben als je echt zo van Volvo houdt. Leven is te kort om ons niet te voorzien van wat we echt graag hebben.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 7
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door mp3 »

Xc60 heeft te zware motoren .... betaal al genoeg aan de staat, dus zocht een met redelijke fiscale pk ....
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Verwijderd 6360 »

DHL schreef:Weet je... toen ze pas met die handenvrije kaart kwamen op de Laguna, waren er veel reacties van de kopers die het niet vertrouwden of hun auto werkelijk op slot was. Die keerden weer voelden aan de klink en de auto sprong weer open. Dus geklaag hierover. Daarom besloot Renault bij de Megane zo'n knopje in te bouwen. En nu is't weer mis lol...
De Fluence had ook een dergelijke kaart. Na het verlaten van de auto en als je je op een bepaalde afstand bevond, sloot het voertuig zichzelf af. Dat was ook even wennen en automatisch keek je om tot dat dat proces zich voltrok.

Je mocht dan zeker niet vergeten de "kaart" regelmatig in de gleuf te schuiven tijdens een - liefst flinke - rit zodat een niet te vervangen batterij (?) kon opladen. Eigenaardig genoeg bevond er zich nog een tweede (knoopcel) batterij in de kaart, vrij eenvoudig te vervangen.
Dit was meestal nodig na max. 2 jaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captain Chaos
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 jul 2015 09:50
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captain Chaos »

@ DHL : "Ik begrijp niet goed als iemand zo pro Duits is, waarom die dan geen Duitser koopt."
Dat had wel gekund maar ik rij nu een Scenic II uit 2009. Voor het geld wat ik betaald heb kon ik ook een VW Touran uit 2006 kopen met ruim 20.000 km meer op de teller. Dus ja... dan is (voor mij) de keuze snel gemaakt. Is dus vanuit financieel oogpunt genomen beslissing.

@ larsdijkstra 16v : Als je goed leest zeg ik zelf dat ik vind dat mijn Scenic II goed rijdt. Ik zeg nergens dat de Renault niet goed zou zijn of goed zou rijden. Ik heb 2 maal een Scenic I gereden, 1maal een Clio 3 Estate en nu dus de Scenic II. Maar inderdaad ... mijn PERSOONLIJKE mening is dat de VW gewoon een betere rijdersauto is. Maar volgens mij gebruik je meestal jezelf / je eigen ervaringen als referentie. :-) Het blijft zo dat IEDER merk zijn voor- en nadelen heeft. Zo vind ik de VW te duur worden. Helemaal gericht op de leasemarkt en inderdaad een hele slechte aftersales service. Maar ook van Renault zijn daar genoeg negatieve ervaringen over te vinden als je Googled... dusss... blijft een persoonlijke mening en smaak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Zo duur is VW niet hoor, de laatste Tiguans gingen hier buiten voor een goede 20 d Euro.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door zandbak »

In België misschien, maar hier in NL betaal je echt de hoofdprijs.

Ben het wel deels eens met Captain Chaos aangaande VW over de afwerking. De afwerking van VW ligt op zowel interieur als exterieur op een veel hoger plan dan de Renault, Ford of Peugeot (heb met allen ervaring). Maar ja.... daar betaal je ook goed voor, dus het is ook geen appels met appels vergelijken. Een Tiguan met een vergelijkbare uitrusting van de Kadjar is makkelijk 7000 euro duurder.

Mijn vorige auto was een Audi en ja die was veel beter afgewerkt en de materialen van zowel interieur als exterieur zagen er naar 2 ton nog gewoon uit als nieuw. Echter is een Audi ook niet altijd rammel vrij zoals vaak in Autoweek en Autovisie wordt geroepen. En moet ik zeggen dat de Kadjar op gebied van comfort toch wel veel beter scoort als menig VW product, ik ben zeer tevreden met mijn Kadjar. Tevens heb ik nu een compleet uitgeruste auto en dat is mij ook veel waard. Een Audi rijd overigens wat wegligging betreft echt middelmatig, enkel met sportonderstel is de wegligging goed. Je hebt dan echter 0,0 comfort, kun je dus beter een BMW kopen die heeft meer comfort en ligt echt beter op de weg dan de Audi. Dus VW en Audi zijn jouw auto als je veel waarde hecht aan afwerking en minder aan comfort en gadgets.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Ik heb geluk met de Espace hee... Renault werd bijgestaan door Mercedes voor de afwerking. Materialen zijn doorgaans wel goed, veel beter afgewerkt tov de vorige. Kadjar zal dan weer een afwerking hebben die een beetje naar Nissan neigt.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door zandbak »

@ DHL, ik heb ook in de Espace gezeten en deze is zeker goed en mooi afgewerkt! Helaas past een dergelijke auto niet in mijn budget, want het is een zeer praktische en goede reiswagen. Ik hoop dat de nieuwe Espace de ellende bespaard blijft die het vorige model wel kende. Ik wil met mijn post ook absoluut niet Renault omlaag halen. Renault heeft gewoon hele goede value for money en met de hulp van Nissan en Mercedes is dat alleen maar beter geworden. De net afgeloste Megane staat bijvoorbeeld hoog in de betrouwbaarheid statestieken van de consumentenbond (cijfer 7,5 is heel goed).
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Het vorige model is sedert 2007 wel zeer betrouwbaar hoor. Heb er twee gehad en nooit probs gekend. In 2008 en 2014 een nieuwe gekocht en zeer tevreden mee geweest.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Huh gaat dit over Kadjar?
Ik begrijp de forumregels niet meer geloof ik.
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Thomas84 »

Kad in mijn Jar. schreef:Huh gaat dit over Kadjar?
Ik begrijp de forumregels niet meer geloof ik.
Misschien als je het stuk je had doorgelezen wel ja. :fp:

Het gaat over de invloed van Nissan mbt de afwerking in de Kadjar en de invloed van andere merken op de afwerking bij Renault...

Regels zijn richtlijnen en zouden wanneer mensen zich normaal zouden gedragen niet zo strikt nageleefd hoeven worden....

Misschien ipv alleen maar zeuren gewoon eens wat bijdragen aan het forum.
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Kad in mijn Jar. »

doe ik regelmatig, maar word dan bestempeld als spammen, terwijl het wel over de KJ gaat...
Voorbeeld doet volgen.
vandaar dit wannabee administrator gedrag:-)
fijn pasen!
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Is al de tweede keer dat je denkt van de forumpolitie te zijn. Alles lezen helpt. En dat je soms eens off topic gaat staat heel ver van spamgedrag of trollen!

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 1447
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door larsdijkstra 16v »

@Kad in de Jar: het ligt eraan HOE je bijdraagt. Door velen wordt je bijdrage beschouwt als afkraken, zeuren, mensen een hak zetten, ongefundeerde opmerkingen etc. Je hebt het dus zelf echt niet door maar je manier van je uiten is zeer vervelend regelmatig. Doe er wat aan of stop met reageren
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ernie67
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2016 19:01
Actief als: particulier
Locatie: Vogelenzang Noord-Holland

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door ernie67 »

Ontspannen.
Lekker een lang weekend.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Reed gisteren zo'n blauw Kad achter me. Is heel mooi in die kleur en vrij imposant nog in je spiegel. Blijft wel een mooie wagen...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Kad in mijn Jar. »

Inderdaad het is in mij ogen een zeer geslaagd ontwerp.
Vandaar de aankoop 4maanden geleden.

(Toch nog even een off topic, lars, ik heb het wel door hoor. Maar wat doe jij anders? Ik hoop niet dat je in de baas z,n tijd gedupeerde RN klanten zit te bagatelliseren of beledigen, want dan kun je die tijd beter anders gebruiken)
Genoeg nu.
Maar het valt mij op dat iedereen die kritiek heeft op het merk de mond gesnoert word.
Ligt er te dik bovenop, dus doe wat rustiger aan hier, dan voorkom je reacties waar jij je aan stoort)
Zand er over wat mij betreft.)
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 1447
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door larsdijkstra 16v »

als je goed leest wordt kritiek op het merk niet de mond gesnoerd. kritiek heb ik zeker ook, echter het gaat om de manier waarop jij je uit naar diverse mensen.
beledigen doe IK zeker niet, ik zeg alleen netjes doch duidelijk dat het de bedoeling is dat we hier leuk met elkaar om gaan. Fijne Pasen nog.
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 3
Berichten: 3308
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:35
Actief als: particulier
Locatie: Overijssel

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door RichTrip »

Ook ik heb kritiek hoor, mijn broer heeft zijn tweede nieuwe Megane III, de eerste is retour genomen door de dealer/Renault. Zijn tweede Megane van nog geen jaar oud is nu ook in onderzoek door Renault zelf ivm problemen die niet opgelost kunnen worden. Hij heeft hier wel een topic over aangemaakt op het forum.
Het zit hem alleen in de manier waarop kritiek wordt gegeven. Het is vaak de toon waarop het gebeurd. Het is online wel heel erg gemakkelijk om iets of iemand met de grond gelijk te maken. Dat heeft geen zin en daar kun je voor ieder merk wel voorbeelden vinden op het web. Belangrijk is het om feitelijk te blijven. Al kan ik het me wel voorstellen dat het soms wel frustrerend is als je veel geld hebt uitgegeven.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Iedereen heeft inderdaad soms wel eens kritiek. Ik ook... De mijne gaat woensdag binnen om een onderdeel in de versnellingsbak te vervangen. De auto heeft ook iets gekost en ik verwacht ook een keurig rijdende wagen. Maar ik ga daarom niet steeds elke keer weer mijn probleem opblazen alsof dit het einde van de wereld is. Laat staan iemand gaan verdenken van partijdigheid en overgaan tot beledigen. Hiermee raakt mijne auto niet hersteld. Ik wacht nu rustig de herstelling af, is dit niet ok vraag ik raad in een apart topic en hoop ik geholpen te worden... Ik ben me er zeer van bewust dat het met elk merk wel iets is. Heb dan ook duizenden (ja duizenden) wagens verkocht van alle mogelijke merken waarvoor ik nadien ook de garantie moest verzorgen als zelfstandige. Er bestaat geen goed merk en er bestaat geen slecht merk. Elk hebben ze hun sterktes en zwakheden...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ernie67
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2016 19:01
Actief als: particulier
Locatie: Vogelenzang Noord-Holland

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door ernie67 »

Dit is mijn 4e nieuwe auto vanaf 2007.
Van Citroen tot Nissan ,allemaal hadden ze wel iets waarop ik afknapte.
De auto zelf maar ook een stukje service daar omheen.
De Kadjar gaat hem helemaal worden(geld is op). :D
De perfecte auto zal bestaan maar zal buiten mijn budget vallen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ernie67
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2016 19:01
Actief als: particulier
Locatie: Vogelenzang Noord-Holland

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door ernie67 »

Vanmiddag even de auto uit gezogen, zie ik dat aan de bestuurderskant al een gat in de vloermat zit.
Dacht eerst een stukje wit papier, maar de zwarte bovenlaag is al weg.
Auto is van augustus 2015 , heeft 12.000 km gereden.
Kocht hem in januari als demo en had toen net 10.000 km gereden.
Vind dit wel erg rap.
Gevalletje garantie of???? :think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door zandbak »

Lijkt mij garantie. Heb het ook een keer met mijn Audi gehad. Net nieuwe mat en na 1,5 maand al stuk. Deze is toen ook onder garantie vervangen en is nooit meer stuk gegaan.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 6360

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Verwijderd 6360 »

DHL schreef:Reed gisteren zo'n blauw Kad achter me. Is heel mooi in die kleur en vrij imposant nog in je spiegel. Blijft wel een mooie wagen...
Voor dit front en die kleur ging ik door de knieën ... 8)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Duinbeige... heb nog getwijfeld met die kleur voor mijn Espace ;)
Mooie kleur en zeer goed tegen vuil en krasjes.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dingelbert
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 jul 2013 10:52
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Dingelbert »

zo is 't
Dauphine, Gordini, R5, R5 TS, R5 Alpine, Alpine A310, Fuego, R9, R11, R11, R11, R21 Nevada, Laguna I, Laguna I, Laguna I, Laguna II, Laguna II GT, Laguna II, Nissan Qashqai, Kadjar TCe 130 Bose en Clio TCe 90 S&S Authentique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ernie67
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2016 19:01
Actief als: particulier
Locatie: Vogelenzang Noord-Holland

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door ernie67 »

Afgelopen vrijdag een nieuwe set matten gehaald. :D
Valt in principe niet onder garantie net zoals ruitenwissers.
Ook mijn Renault dealer Bochane in Almere vond het wel erg snel.
Maar uit coulance /klantvriendelijkheid hadden ze een nieuwe set klaar gelegd.
Toch netjes afgehandeld :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Zowel matjes als ruitenwissers gekregen?

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ernie67
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2016 19:01
Actief als: particulier
Locatie: Vogelenzang Noord-Holland

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door ernie67 »

Alleen matten en helaas niet dezelfde(geen geborduurde letters kadjar).
Blijven hollanders. :fp:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

T is toch iets he die Ollanders :)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kad in mijn Jar.
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2015 20:24
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Kad in mijn Jar. »

in principe is de hele KJ een slijtagedeel:-O
Vanuit dat oogpunt is ieder tegemoet komen aan aanspraak op garantie dus coulance.

p.s mijn mat is ook versleten na 6900km..
Waarom geeft RN niet iedereen nieuw matten?
Is toch gewoon een productiefout?
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dingelbert
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 jul 2013 10:52
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Dingelbert »

Ik krijg volgende week nieuwe matten. Niet die met die mooi geborduurde letters, maar iets goedkopere, maar wel betere. Immers volgens de dealer - en dat klinkt niet onlogisch - zou ik met de Kadjar-matten na een paar weken weer voor de deur staan. Tis wat met die Ollanders.... kennelijk, maar valt wel mee :)
Overigens is garantie of coulance niet aan de orde: volgens het Nederlands consumentenrecht heeft de consument recht op vervanging of vergoeding als producten niet aan een reële verwachting voldoen (beetje kort door de bocht geformuleerd). Dus als de matten - zoals bij mij - na 6000 km versleten zijn, heb ik gewoon recht op nieuwe. Overigens heb ik dit gesprek met de dealer zelfs niet hoeven te voeren. Was voor hem vanzelfsprekend.
Dauphine, Gordini, R5, R5 TS, R5 Alpine, Alpine A310, Fuego, R9, R11, R11, R11, R21 Nevada, Laguna I, Laguna I, Laguna I, Laguna II, Laguna II GT, Laguna II, Nissan Qashqai, Kadjar TCe 130 Bose en Clio TCe 90 S&S Authentique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 1447
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door larsdijkstra 16v »

gewoon melden bij de dealer, krijg je vanzelf nieuwe. Renault gaat echt niet iedereen apart aanschrijven hierover, zijn geen terugroep of veiligheid issues
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht