TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 327
Laatste bezoek: 26 jul 2024 10:03
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb er 25 jaar gewerkt...!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Laatste bezoek: 15 mar 2016 16:49

Bericht door ahessler »

JurJo schreef:Ik heb er 25 jaar gewerkt...!!!
Ben je dan ontslagen om dat je te aardig was voor ons :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 18
Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33

Bericht door DHL »

Hier in Belgie kan je aanhouden en aktie ondernemen wat je wilt. Als je geen overeenkomst kan bereiken in twee gesprekken, komt er gene. Dan houden ze het been stijf. Heb al genoeg met klantenrelaties Belgie gesproken na 5 nieuwe Renaults op 12 jaar.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

DHL schreef:Hier in Belgie kan je aanhouden en aktie ondernemen wat je wilt. Als je geen overeenkomst kan bereiken in twee gesprekken, komt er gene. Dan houden ze het been stijf. Heb al genoeg met klantenrelaties Belgie gesproken na 5 nieuwe Renaults op 12 jaar.
Awel beste Belgische vriend, dan zal de rechtsbijstandverzekering haar werk moeten gaan doen want zij zitten naar mijn mening juridisch fout.

Een kaart gekocht die binnen 90 dagen wordt vernieuwd geeft het recht aanspraak te maken op die nieuwe kaart.
Nu zal 90 dagen wel niet gehanteerd worden maar 19 dagen na aankoop is toch bij de ratten besnuffeld, en dan die meneer van Tilburg van Renault Nederland die gewoon zegt van niets te weten en het probleem nog nooit heeft gehoord.
En dat terwijl hij met diverse mensen van dit forum contact heeft gehad.

Nou ik heb de tijd and this means war :discuss:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Ik heb lang genoeg in een Renaultgarage gewerkt om te weten dat die rechtsbijstand geen enkele indruk maakt op zo'n groot concern. Sorry, je hoort dit wellicht niet graag, je kan je kwaad maken wat je wil maar het helpt geen zier.
Heb overlaatst nog een dispuut gehad met RBL ivm met quasi nieuwe banden die na 1 jaar enorm veel scheurtjes vertoonden (eerste montage, auto 1 jaar oud). Volgens expert van Goodyear een fabrieksfout, goodyear trekt even later, nadat ik nieuwe banden stak zijn staart in. RBL doet geen enkele tussenkomst. Ben ook volledig in mijn recht en kan wel zeggen dat ik nooit nog Renault koop en zo en naar mijn verzekering bellen. Met die paar honderd euro te betalen was't opgelost. Ik hou het in mijn achterhoofd, ik vergeet het niet ma ja, wie ben ik?

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RobCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Laatste bezoek: 08 okt 2015 18:41

Bericht door RobCaptur »

Ik heb 2 keer geklaagd bij de klantenservice via Renault.nl dat ik een nieuwe TomTom Europa kaart voor mijn Rlink echt te schandalig voor woorden duur vond. Ik vertelde hun dat ik voor aanschaf van mijn Captur een TomTom XXL had en daar was ik 89 euro kwijt en dan kreeg ik zelf 1,5 jaar lang ieder kwartaal een nieuwe Europa kaart. Voor de TomTom in Rlink betaal ik 99 euro voor een kaart en dan niet voor een jaar of 1,5 jaar nee voor 1 kaart. Een kwartaal later is hij al weer verouderd.
Klagen helpt want ik heb 2 keer een accessoire cheque gekregen van 99 euro voor een nieuwe kaart.
Maar ook al heb ik die gekregen ik vind het schandalig duur 99 euro voor een nieuwe kaart. En dan steeds wordt er ook nog beloofd dat Map Share er ook aan komt.
Ik ben ook van mening dat er zoveel mogelijk geklaagd moet worden over de prijs.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17

Bericht door Marguerite »

I did....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid

Bericht door DHL »

Tuurlijk, klagen helpt wel. Maar ze lijken zo een regeltje te handteren dat als je niet tot een overeenkomst komt in twee gesprekken, er ook gene komt. Dan blijven ze gewoon voet bij stuk houden. Maar anderzijds mogen we nog tevreden zijn (ik spreek voor Belgie hee), je kan soms wat gedaan krijgen. Moet je eens bij VAG en dergelijke proberen.

BMW 730 D 258 pk 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Scenicized
Lid
Lid
Posts in topic: 52
Laatste bezoek: 10 feb 2025 15:10

Bericht door Scenicized »

Je kunt klagen tot je een ons weegt. Met redelijkheid kom je het verst. Ik vraag me af een Nederlandse Rechtsbijstandsverzekering wel in actie komt. 9 van de 10 verzekeraars komen pas in actie als het belang aanmerkelijk is. Zij stellen vaak een minimumschade van 300 euro in hun voorwaarden. Een zaak over een kaart van 99 euro kan dan wel eens niet ontvankelijk worden verklaard door de verzekeraar.
geen Renault meer in bezit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Captured schreef:Je kunt klagen tot je een ons weegt. Met redelijkheid kom je het verst. Ik vraag me af een Nederlandse Rechtsbijstandsverzekering wel in actie komt. 9 van de 10 verzekeraars komen pas in actie als het belang aanmerkelijk is. Zij stellen vaak een minimumschade van 300 euro in hun voorwaarden. Een zaak over een kaart van 99 euro kan dan wel eens niet ontvankelijk worden verklaard door de verzekeraar.
Een niet ontvankelijk verklaring kan alleen door een rechter worden uitgesproken.
Wel kan worden geconcludeerd dat het aan te vechten bedrag t.o.v. de te maken kosten te laag is.
In zo'n geval zal de verzekeraar het bedrag gewoon aan cliënt uitkeren.
Dat zou jammer zijn want dan weten we nog niet of Renault in zijn gelijk staat of niet.

Maarrrrrrrrr.........moet ik me hier nou tegen sommige negatievelingen gaan verdedigen of wensen en hopen jullie mij succes toe?????? :?: :| :discuss:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Scenicized
Lid
Lid

Ik wens je alle succes en hoop dat het je lukt. Ik heb vorig jaar een gratis nieuwe kaart gekregen na een nette mail.

Of je werkelijk 99 euro krijgt van je verzekeraar als die 300 euro regel in de voorwaarden staat, waag ik met 20 jaar ervaring in de verzekeringswereld overigens te betwijfelen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Captured schreef:Ik wens je alle succes en hoop dat het je lukt. Ik heb vorig jaar een gratis nieuwe kaart gekregen na een nette mail.

Of je werkelijk 99 euro krijgt van je verzekeraar als die 300 euro regel in de voorwaarden staat, waag ik met 20 jaar ervaring in de verzekeringswereld overigens te betwijfelen.
Nee die regel staat er niet in. :dance:
Maar wacht eerst nog even reactie af van RN.
Nog geen retour mail gehad. :shhh:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Scenicized
Lid
Lid

Mooi dat die regel er niet in staat. Heb wel gemerkt dat je met een nette houding best veel kunt bereiken bij RN. Ik ben nu al een tijdje proefkonijn voor de xenonlampen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Captured schreef:Mooi dat die regel er niet in staat. Heb wel gemerkt dat je met een nette houding best veel kunt bereiken bij RN. Ik ben nu al een tijdje proefkonijn voor de xenonlampen.
Xenonlampen..... die zijn veels te vel voor (proef)konijnen :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NielsTn
lid
lid
Posts in topic: 5
Laatste bezoek: 01 nov 2019 13:10
Contacteer:

Bericht door NielsTn »

Ik wil mijn Zoe met Benelux map upgraden naar de Europa map die begin augustus in de RLINK store is vrijgegeven
Na veel bellen met mijn dealer in Eindhoven en Renault klanten/klachten service,

* Ik moet een Europa SD kaart bestellen via de dealer (ca. 99 eur);
* daarna is de upgrade naar de laatste Europa versie via RLINK uit te voeren.

Ik overweeg serieus... maar iemand die dit al kan bevestigen?
na September wil ik Tomtom live weer laten activeren.... (al heb ik geen credit card voor de Rlink store... dus de dealer mag mij helpen)
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

NielsTn schreef:Ik wil mijn Zoe met Benelux map upgraden naar de Europa map die begin augustus in de RLINK store is vrijgegeven
Na veel bellen met mijn dealer in Eindhoven en Renault klanten/klachten service,

* Ik moet een Europa SD kaart bestellen via de dealer (ca. 99 eur);
* daarna is de upgrade naar de laatste Europa versie via RLINK uit te voeren.

Ik overweeg serieus... maar iemand die dit al kan bevestigen?
na September wil ik Tomtom live weer laten activeren.... (al heb ik geen credit card voor de Rlink store... dus de dealer mag mij helpen)
Je kan inderdaad niet op de Benelux SD upgraden naar Europa omdat de kaart te klein is vwb geheugen.
Die € 99,- ben je ook kwijt voor een upgrade op een bestaande EU SD dus is niet duurder dan gewoon upgraden.
Doordat de store weet welke kaart je nu in bezit hebt kan je ook geen eigen SD kaart gebruiken die wel groot genoeg zou zijn.
Maar dat maakt voor de prijs niet uit zoals ik het bij jou zie.
TomTom live kan je ook gewoon bestellen in de store en dan middels de Renault toolbox (downloaden) op je kaartje laten zetten.
Leuker kunnen we het niet maken.........makkelijker ook niet... :fp:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Laatste bezoek: 03 aug 2022 23:51

Bericht door HarmOtten »

Zojuist werd ik teruggebeld door meneer van Tilburg zelf. Het was een prettig gesprek. Hij vond het ook erg sneu dat 2½ week na mijn aankoop van 945 nu versie 950 wel beschikbaar is. Dus ik mag via de de R-Link store upgraden, en dan zou ik de kosten daarvoor teruggestort krijgen.
Ik zeg, dat vind ik een nette oplossing.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Nou de eerste mail is er over de kaart klacht:

Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 7-8-2015 ontvingen. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u de volgende informatie verstrekken.

Helaas kunnen wij uw vraag niet direct beantwoorden.
Wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar de heer/mevrouw Igor Pereira de Almeida, Consultant Klant Relaties van Renault Nederland. Deze zal binnen 10 werkdagen contact met u opnemen.

Ook al een telefoontje gehad van RN dat men aan de slag gaat met mijn klacht.

WORDT VERVOLGD

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

HarmOtten schreef:Zojuist werd ik teruggebeld door meneer van Tilburg zelf. Het was een prettig gesprek. Hij vond het ook erg sneu dat 2½ week na mijn aankoop van 945 nu versie 950 wel beschikbaar is. Dus ik mag via de de R-Link store upgraden, en dan zou ik de kosten daarvoor teruggestort krijgen.
Ik zeg, dat vind ik een nette oplossing.
Gefeliciteerd Harm. :dance:

En nou maar hopen dat je niet achter je geld aan hoeft maar dat dat ook netjes geregeld is :wink:

Worden ze dan eindelijk wakker of zijn ze aan het dagdromen dat ze klantvriendelijk zijn. :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NielsTn
lid
lid
Contacteer:

Bericht door NielsTn »

De Europa kaart (incl Borussia) geplaatst na ontvangst in de kaartlezer om te kijken of via de RLINk tool de update naar 9.50 te halen is. Helaas: niets...

Nu de Europa kaart in de Zoe geplaatst, en vanavond nog eens proberen. Misschien dat ie zich eerst moet registeren als zijnde in gebruik op de Zoe...

Keep fingers crossed. Maar vrees dat dit een van de stroppen van Renault is om te cashen (zoals ook verplichting tot credit card voor betalingen terwijl er genoeg alternatieven zijn zonder impact op oa. BKR registraties).
voorheen Zoe rijder, nu per 6 juni 2019 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NielsTn
lid
lid
Contacteer:

Bericht door NielsTn »

Zojuist antwoord op mijn vraag.
Kennelijk maakt Renault NL lekker omzet:
eerst mag ik van Benelux naar Europe 9.45 upgraden, ondanks dat 9.50 beschikbaar is via Rlink maar niet via SD-kaart, voor ca 104 euro...

dan mag ik nog in de Rlink naar 9.50 upgraden a raison de 99 euro....
ofwel 200 euro dokken, voor een upgrade naar meest recente Europa kaart, omdat Renault de SD kaart a 99-104 euro van versie 9.50 niet beschikbaar heeft/wilt stellen....

zucht. da's ook een manier om klanten te knevelen. Ik heb mijn bezwaar alweer teruggekoppeld en wacht op een fatsoenlijk aanbod (die 99-104 euro initieel betaald voor 9.45 of retourneren of ze regelen achter de schermen de update optie naar 9.50 maar....)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Brakb
lid
lid
Posts in topic: 7
Laatste bezoek: 14 feb 2021 12:03

Bericht door Brakb »

welkom bij de club, zo waren er vorig jaar heel veel maar de meeste kregen een tegoed bon. Daar was ik er ook 1 van.
Suc6
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Laatste bezoek: 08 jul 2017 23:31

Bericht door TCe120ECD »

En tegen de tijd dat je mag upgraden naar 950, is er weer een nieuwe versie uit! Ik heb de strijd al opgegeven.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Sterker nog de 9.55 versie van TomTom is al 10 dagen uit

Ik heb inmiddels van Jan Lul van Tilburg te horen gekregen dat hij niets voor mij kan betekenen.
Alleen hier al om is dit mijn laatste Renault en ook mijn laatste bericht hierover.
Ik gebruik mijn ouwe TomTom GO 950 live wel met gratis illegale kaarten.
Dan maar een kabeltje extra

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Bericht door Verwijderd 17807 »

Op 4 augustus is van de kaart Europa de versie 950 uit gekomen. Op 18 augustus deze bij de dealer besteld. Die kon alleen 945 leveren, waar ik hartelijk voor bedankt heb. Zijn/haar advies: probeer het maar bij RN!!
Mijn vraag is: kan ik nou via de R-Link 950 downloaden op mijn oude kaart? In de catalogus staat bij de kaart van west-Europa: "onvoldoende ruimte op de SD kaarten" (meervoud dus). Dat staat NIET bij de kaart van heel Europa,waar ik al een oudere versie van bezit.
Voordat ik 99 euro aan meneer Renault ga betalen via een creditkaart, vind ik het wel aangenaam om er zeker van te zijn dat ik ook wat terug krijg!!
Wie kan mij vertellen hoe dat nou precies werkt? :doh:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RobCaptur
Lid
Lid

Bericht door RobCaptur »

Je kunt ook in de garage gewoon voor die 99 euro een nieuwe sd card bestellen met de nieuwste versie erop. Dan heb je ineens een reserve sd kaartje met de oude versie voor als er nog eens iets fout gaat.
Dat de dealer die dan niet heeft is flauwekul want blijkbaar heeft hij dan nog ene oude kaart liggen.
Ook kun je via de email de kaart bestellen bij Renault Nederland.
klantrelaties@renault.nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Zoals gezegd de dealer "had" alleen maar 945 en kon geen 950 leveren. Het bestellen bij RN via klantrelaties geeft, zoals hiervoor al een paar keer is gemeld, ook geen gelukkig gevoel.
Mijn vraag blijft: Kun je de nieuwste versie ook downloaden op een oudere SD kaart?
Reserve SD kaart heb ik al vanaf het begin, toen ging ook alles zoals het niet moet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Scenicized
Lid
Lid

Je kunt alleen een kaart op je SDkaart vervangen door een zelfde type kaart. Je kunt dus geen Europa vervangen door West-Europa of andersom. Europa vervangen door Europa.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RobCaptur
Lid
Lid

Bericht door RobCaptur »

Ik bestel hem gewoon bij de dealer dus daar zal je toch moeten zijn en anders een klacht indienen bij Renault.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Captured, begrijp ik het goed: Europa 940 vervangen door Europa 950 door te downloaden dat lukt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Thair
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 11 sep 2019 07:49
Contacteer:

Bericht door Thair »

Ik heb net mijn TomTom 9.30 via een download een upgrade laten uitvoeren naar 9.50 en dat ging goed. Het zou kunnen zijn dat dit mogelijk is omdat ik nog binnen de periode van 60 dagen na de aanschaf van een Captur zit.

Groetjes,

Theo.
26-3-2018: Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Orange Atacama / Ivoire.
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RobCaptur
Lid
Lid

Bericht door RobCaptur »

Ik heb net mijn TomTom 9.30 via een download een upgrade laten uitvoeren naar 9.50 en dat ging goed. Het zou kunnen zijn dat dit mogelijk is omdat ik nog binnen de periode van 60 dagen na de aanschaf van een Captur zit.
Die was nog gratis neem ik aan want Renault laat dit wel nergens weten maar na aanschaf van een nieuwe Captur kun je binnen 90 dagen nog een nieuwe versie van TomTom op een sd card krijgen. Ik moest dan alleen wel mijn oude kaartje terug geven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Laatste bezoek: 07 dec 2022 15:37

Bericht door RenaultCaptur »

Net een mailtje naar Renault gestuurd.....

Geachte Mevrouw Schippers,

Dank voor uw mail. Zoals reeds telefonisch aangegeven ben ik met dit antwoord niet gelukkig en begrijp ik de starre houding van Renault niet. Jammer....

Toch nog het volgende: bij aflevering van een nieuwe auto mag je er vanuit gaan dat de software up to date is. In mijn geval was dit zeker niet zo. Derhalve werd er bij aflevering geadviseerd de software te updaten. Spreekt voor zich. Nu wordt het spannend: is dit nu de eenmalige update binnen 3 maanden na aanschaf of gaat die periode nu pas in? En waar blijkt dit uit? Nogmaals. je mag er van uit gaan dat een auto bij aflevering voorzien is van de laatste software. Derhalve zou de drie maanden laatste kaart garantie zijn om je een geupdate versie te bezorgen indien er in de eerste drie maanden na levering een nieuwere versie van de kaart komt. Anders is dit aanbod (drie maanden laatste kaartgarantie) toch een sigaar uit eigen doos?

Een enkele week na de update veschijnt in Rlink versie 9.50 (mijn systeem was geupdate naar 9.45, overigens heeft TomTom zelf inmiddels versie 9.55http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/7904/~/is-de-kaart-op-mijn-navigatiesysteem-up-to-date%3F). Handig dacht ik, dan maak ik nu gebruik van de laatste kaartgarantie..... Helaas.

Natuurlijk ben ik best bereid met een bepaalde regelmaat kaarten te kopen om mijn systeem up to date te houden. Dit wist ik op voorhand. Maar om nu een enkele week na aanschaf weer € 100,00 uit te geven vond ik wel al te gortig. Vandaar mijn verzoek.

Helaas loop ik tegen een muur op. Hoewel u toegeeft dat mijn verzoek niet onredelijk is willigt u het niet in, sterker nog, biedt u geen enkele tegemoetkoming/compensatie aan. Renault, het kan zoveel netter.

Vriendelijk verzoek ik uw standpunt te heroverwegen.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Laatste bezoek: 08 jul 2017 23:31

Bericht door TCe120ECD »

Renault Nederland heeft ook een Facebookpagina: https://www.facebook.com/RenaultNederland?fref=ts ,maar ze zijn niet dol op negatieve berichten :naughty: . Deze worden verwijderd :discuss:
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Scenicized
Lid
Lid

Twitteren werkt prima!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Laatste bezoek: 17 feb 2023 10:40

Bericht door Theo-R-link »

Ik heb juist mijn MIO van meer dan vijf jaar, volledig gratis langs de computer geüpdatet. Dat ding koste 150 euro.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Kaartupdate
    door Leo1959 » » in EasyLink
    5 Reacties
    513 Weergaves
    Laatste bericht door amvih
  • kaartupdate
    door Steef1972 » » in EasyLink
    7 Reacties
    956 Weergaves
    Laatste bericht door rey_a
  • Kaartupdate al rijdend installeren
    door petrusbeuk » » in EasyLink
    2 Reacties
    534 Weergaves
    Laatste bericht door petrusbeuk
  • Foutmelding "Kaartupdate: Updatebestanden onvolledig."
    door Frank-Renault » » in R-Link 2
    0 Reacties
    271 Weergaves
    Laatste bericht door Frank-Renault
  • Geen Geluid Tomtom
    door Fren » » in Renault TomTom Navigatie
    0 Reacties
    247 Weergaves
    Laatste bericht door Fren
  • R-link2, TomTom traffic en Dig Services gekocht, en nu?
    door Ruud2802 » » in R-Link 2
    3 Reacties
    865 Weergaves
    Laatste bericht door exroosje
  • TomTom versie ? Trafic 2012 Diesel
    door Scriba » » in Renault TomTom Navigatie
    3 Reacties
    275 Weergaves
    Laatste bericht door Scriba