TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 328
Laatste bezoek: 14 mei 2025 13:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ben al vanaf 4 november j.l. bezig om mijn versie 9.45 terug te krijgen. Heb toen een verplichte R-link update gedownload en toen had ik weer versie 9.40. Al 2 weken aan het 'onderhandelen' met klantenrelaties die mij steeds weer hetzelfde advies geven als aan Theo-R-link (zie 4 november j.l.).
Heb dat inmiddels zo'n 15 keer gedaan maar nog altijd mijn oude versie. Aangeraden werd in Google chrome en in een nieuw 'incognitovenster', het mocht niet baten.
Gisteren na een email met instructies weer alles opnieuw gedownload en op verzoek in screenshots doorgegeven aan Klantrelaties (ben hier van 9.30 u tot 13.30 uur mee bezig geweest) en die zouden het opnemen met de helpdesk(alweer) en hoopte mij gisteren nog en anders vandaag terug te bellen. Niets gehoord...
Ik durf natuurlijk al helemaal niet volgend jaar een nieuwe kaart aan te schaffen want elke keer bij een update krijg ik een oude versie terug. Op de een of andere manier komen de nieuwe gegevens van de versie 9.45 welke kaart ik in September jl heb kunnen ophalen bij de dealer, niet naar voren. Het zijn altijd dezelfde gegevens van mijn oude kaart.
Ik zie het ook aan de grootte van de kaart, die verandert geen Mb.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

update

Bericht door Verwijderd 17807 »

Vervolg op mijn bericht van 7 november:
N a 2 emails en 3 telefoontjes kreeg ik - na enig indringend vragen - uiteindelijk een meneer van de klantenservice aan de telefoon. Ook mijn account gegevens heb ik hem versterkt en ook hij kreeg het niet voor elkaar om de 99,-- euro kostende update op een kaart te downloaden. Hij stelde dat er problemen zijn met de server. TWEE WEKEN een probleem met de server dat dan nog niet is opgelost!?!? Het enige dat hij kon doen was mij een nieuwe SD kaart versie 9.45 aanbieden. (Een nieuwere versie bestaat er nog niet.) Wat leert ons dat? Versie 9.45 is op 22 mei uit gekomen. De update versie 9.50 op 4 augustus en de update versie 9.55 op 27 oktober. En die updates krijg je niet gedownload, komt bij dat Renault toch al 3 maanden achter loopt, dus als je niet bereid bent elke 3 maanden 99,-- euro uit te geven - los van het feit of je de update ook op de kaart krijgt - dan rijd je ALTIJD met verouderde navigatie gegevens. En dat is dan Renault in samenwerking met TomTom!
Als ik nu lees dat JurJo ook al weken aan het tobben is, kom ik op het op 4 november door Theo-R-Link gepost advies. Daar heb ik ook een advies over: NIET DOEN!!!!! Na dagen peuteren leverde het mij alleen een beschadigde SD kaart op. (Die is dus vergoed zoals hierboven gemeld, dat wel.)
Die nieuwe kaart opgehaald bij de dealer. Ook daar werd geprobeerd de update te downloaden, ook daar lukte het niet. Wat mij wel op viel is dat daar alleen mij oudere tweede kaart werd gebruikt en niet die met versie 9.45. Daar ontstond ook nog even een klein meningsverschil over het feit dat ik over 2 originele SD kaarten beschik. Zou de nog werkende in moeten leveren en de beschadigde mogen houden. hahahah!!!
En dan terug naar JurJo. Ik probeer al tijden die software update binnen te halen. Lukt niet, Moet ik kennelijk nog blij zijn ook. Ik gebruik daar versie 9.25 bij, maar wat staat er te gebeuren als ik versie 9.45 op spel zet? Krijg ik kennelijk een oudere versie terug.Mij werd trouwnes aangeraden geen incognito venster van Google Chrome te gebruiken. Zo zie je maar.... Hoe en waar zie je trouwens die gegevens?
Nog een opmerking: De helpdesk zit in Portugal. Bij het opnieuw verwerven van mijn spontaan verdwenen account heb ik meneer Igor Pereira da Silva uit Portugal aan de telefoon gehad. Hij spreekt redelijk Nederlands maar het geeft toch een extra handicap.
En als laatste: Tussen TomTom en Renault zit nog een derde partij. Ik ben er nog niet achter wie en waar, maar de update is betaald aan "iets" in Boulogne. Die 99,-- euro ga ik trouwens proberen terug te krijgen via de creditmaatschappij. Of dat lukt is de vraag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Laatste bezoek: 17 feb 2023 10:40

Bericht door Theo-R-link »

Wat die derde partij betreft, eens wilde iemand van Renault mij daar het telefoonnummer van geven, maar ik weigerde dit spijtig genoeg. Maar ik was toen zo boos dat ik zegde: en als mijn lampen stuk zijn, stuur je me dan naar de firma die lampen levert?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Tja Theo, verkeerde beslissing, maar het luchtte waarschijnlijk wel op en dat is ook iets waard.
Het probleem zit niet bij RenaultNL en/of de dealers. Ik krijg de indruk dat zij er ook problemen mee hebben en vooral ook geïrriteerde en boze klanten. De door RenaultNL toegezegde SD kaart kon ik de andere dag ophalen. Daar bij die dealer ging, door het geëxperimenteer, ook nog de kaartlezer in de auto stuk. Dat was om 11.30 uur. Geen kaartlezer in voorraad maar de andere dag om 10.30 uur was er een nieuwe gemonteerd. Wat ik maar wil zeggen is dat de dingen waar ze voor zijn aangesteld ook goed en kundig doen. Maar met een slecht werkend navigatiesysteem kunnen ze ook niets als de ondersteuning inferieur is. Die "derde partij" zijn zijn werk eens goed moeten gaan doen. De vraag is hoe dat gestimuleerd kan worden. Je komt er gewoon niet tussen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

vervolg op mijn bericht van 19 nov. jl.
Ik ben dan toch uiteindelijk weer terug gebeld door klantrelaties en ik moet weer mijn kaart omruilen bij de dealer voor de versie 9.45 en de dealer moet hem dan updaten...
Als ik het verhaal lees van cog hebben wij hetzelfde probleem en ik heb er ook totaal geen vertrouwen in en durf al helemaal niet een nieuwe kaart voor 99 euro te downloaden.
Ik zei nog tegen haar dan kan de dealer ook mijn oude kaart eerst proberen 'bij te werken' op zijn PC want ik heb een Mac(apple) waarop ze zei 'nee de helpdesk zegt dat de nieuwe kaart geüpdatet moet worden.
Toen ik aanhaalde dat ik een apple heb maar dat ik vast niet de enige ben onder de R-link bezitters, zei ze 'ja maar apple beveiligd hun zaakjes soms wel wat veel en zei ze ook nog 'u bent de 1e die deze problemen heeft'. Nou ja zeg.
Ik ben toch om alles uit te sluiten gisteren nog naar iemand gegaan met een PC (windows) maar zonder enig goed resultaat. Integendeel toen ik het nog eens probeerde kon ik niet verder synchroniseren want de service was weer eens tijdelijk' niet beschikbaar.
Als ik op mijn eigen computer werk in de browser Safari of Firefox geeft hij meestal aan, als ik op 'mijn app' klik, dat de verbinding is verbroken en moet ik weer klikken op catalogus en dan ben ik al gauw weer 'n uurtje verder. In google chrome incognito venster heeft hij dat nog niet gehad. Wel gisteren dat de service tijdelijk niet beschikbaar was.
En zo staat mijn leven bijna geheel in teken van het R-link systeem....
Ik heb daarom ook nog gezegd naar aanleiding dat ik mijn kaartje weer moet omruilen dat ze mij als genoegdoening wel een nieuwe versie mogen geven waarop ze zei 'dat is niet mogelijk want de versie 9.45 is de laatste versie op SDkaart', precies wat ze @cog dus ook hebben verteld. Ik vind het een schande met al 2 nieuwe versies die later uitgekomen zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid
Posts in topic: 70
Laatste bezoek: 15 mar 2016 16:49

Bericht door ahessler »

PFFFFFFFFFFFFF...............Als ik jullie reactie's zo eens lees ben ik toch wel heel blei met mijn nieuwe TomTom navi 6100.
Gisteren weer een gratis kaartupdate gehad VERSIE 960.XXXX
Ik gebruik de R_Link alleen nog maar om de radio harder en zachter te zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Inderdaad ahessler, ik maak er ook eigenlijk ontzettend kwaad over terwijl er nog andere dingen in de wereld zijn.
Ik heb ook een los systeem van Garmin met een life time update maar vind het gewoon te gek om met zo'n extra apparaat in je auto te moeten zitten (en waar) buiten dat moet hij toch altijd weer apart opgeladen worden. Daarnaast heeft de R-link ook de mogelijkheid om bij file etc je een andere weg te laten nemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

De TomTom die ik heb (6100 wereld) heeft alle kaarten van de hele wereld en het TomTom traffic systeem die altijd alle file's, ook op kleine binnen wegen en in steden in de gaten.
Het systeem doet dit 10 x sneller als TMC en veel uitgebreider.
Dit abonnement plus alle kaarten van de wereld zijn lifetime gratis incluis flitser Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

En waar heb je hem geïnstalleerd ahessler? ik heb een Captur en zou niet zo gauw een 'handig' plaatsje weten....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

JurJo schreef:En waar heb je hem geïnstalleerd ahessler? ik heb een Captur en zou niet zo gauw een 'handig' plaatsje weten....
Ik heb hem links van het dashboard en de draad via de deurpost bijna onzichtbaar weggewerkt.

Bij een Captur weet ik het niet maar er is vast wel een mooi plekje te vinden. :think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid

Het is eender hoe, maar het is niet DE oplossing hé. We hebben betaald voor dat ding en ik vind dat Renault een oplossing voor die, te dure, kaarten moet geven. Natuurlijk zijn wij er mee bezig, terwijl het grootste deel van de gebruikers er gewoon mee verder rijdt. Mijn dealer beweert dat hij, sinds R-Link bestaat aan één client Coyote heeft verkocht, en aan mij TomTom live en een kaartje van Benelux. Nu is het mogelijk dat de anderen langs de computer hun updates van systeem en kaarten doen, maar dan moet het lukken dat die daar geen problemen mee hebben. Natuurlijk is er nog één mogelijkheid: OMERTA, zwijgplicht en dat zou ik bijna geloven als ik hier lees hoeveel de contactpersonen van Renault, zeggen dat ze 'dit voor de eerste keer horen'.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Inderdaad Theo er is maar één goede oplossing: De nieuwste kaarten van TomTom zelf en dan heb ik het nog niet eens over de prijs en over updates die niet te downloadden zijn!!
Zelf heb ik nadat ik west Europa had betaald en gekocht op 4 verschillende computers met drie verschillende browsers tevergeefs geprobeerd die update op 3 verschillende SD kaarten te uploaden dan wel te downloaden. Daarnaast heb ik 2 emails naar de klantenservice gestuurd en 3 keer opgebeld.De klantenservice heeft mij gratis een nieuwe kaartversie 9.45 aangeboden als genoegdoening. In zoverre in orde, maar de update van versie 9.55 staat nog steeds op mijn account. Vandaag heb ik een vervolgstap gemaakt door de creditkaart maatschappij te vragen de €.99,-- terug te storten. Bewijsmateriaal bijgevoegd. Ik acht de kans van slagen klein, maar het lokt misschien een discussie uit. Uiteindelijk is het een ondeugdelijk levering en als dat vage bedrijf in Boulogne niets doet, dan gaat het de kant op van fraude, maar goed zover is het nog niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Laatste bezoek: 07 dec 2022 15:37

Bericht door RenaultCaptur »

Zijn er ook mensen die GEEN problemen hebben met R-link en updates?

Zo ja, van welke systemen (Apple, Microsoft, Linux) maken jullie gebruik? van welke browser. Zoeken jullie updates met de R-link toolbox of alleen via Mijn Renault? Etc... Is er iemand die kaart 9.50 of 9.55 wel aan de praat heeftgekregen?

En nee, een losse Tomtom is niet de oplossing......
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Ja die mensen zijn er maar die werken allemaal bij Renault of TomTom .................. :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

net een slapeloze nacht achter de rug vanwege mijn navigatie.
Dinsdagmiddag van 12/15.30 bij de dealer gezeten omdat ik met updates steeds de oude versie terug krijg.
Een nieuwe kaart (4e in 10 maanden) erin, zelfde verhaal.
weer contact met klantrelaties en afgesproken dat ik voorlopig met de nieuwe kaart verder rijd(versie 9,50) zodat ik wel navigatie heb en zij nemen contact op met Frankrijk want waarschijnlijk zit er iets niet goed in de auto zelf.
Gisteren tik ik een adres in in mijn opdat moment werkende kaart, schakel om naar een ander menu en floeps 'geen kaarten gevonden'. Alles geprobeerd en zojuist weer klantenservice gebeld dat er nu iets moet gebeuren. Ben inmiddels 3 weken bezig met ze.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

@renault captur,
ik maak gebruik van apple, gebruik Safari, Firefox en op aanraden van Renault klantenservice Google Chrome en met een 'incognitovenster'.
Ook bij familie en bij de dealer met windows verandert er niets, dus dat maakt allemaal niet uit.
Zelfs een nieuw account aangemaakt maar mijn oude gegevens met oude kaarten blijven er in staan en de nieuwe wordt niet zichtbaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Thair
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 11 sep 2019 07:49
Contacteer:

Bericht door Thair »

Ik werk niet bij Renault of TomTom (gezien mijn leeftijd werk ik trouwens helemaal niet meer) maar ik heb drie maanden geleden een nieuwe Renault Captur gekocht. Deze was standaard uitgerust met versie 9.35 (van mei 2014, hoezo een oude versie als de auto op 27 augustus 2015 wordt afgeleverd!). Aangezien er een periode van 60 dagen is om zelf deze versie te updaten naar de op dat moment beschikbare versie, heb ik dat gedaan met MijnRenault. Ik heb nu versie 9.50 en de update ging zonder problemen. Daarna heb ik wel regelmatig gekeken of er een nog nieuwere versie beschikbaar kwam via MijnRenault, maar dat was niet het geval, althans niet binnen die periode van 60 dagen (terwijl de TomTom op mijn iPhone inmiddels al op 9.55 draaide). Hierbij kreeg ik wel regelmatig de melding dat de huidige versie niet op mijn SD kaart geïnstalleerd kon worden omdat er te weinig ruimte zou zijn (terwijl deze versie er al op aanwezig was).

Groetjes,

Theo.
26-3-2018: Renault Captur TCe 120 EDC Intens, Orange Atacama / Ivoire.
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid

Hoewel Renault al mooie tegemoetkomingen deed (250€ op 20 maanden) voor mijn R-Link problemen, blijf ik het toch een rare zaak vinden. Renault heeft duidelijk een vinger in hun oog gestoken met de firma die R-Link beheert. Ik ben zeker dat het over kleinere bedrijven dan Renault ging, de klantenorganisaties al over dubieus en zelfs frauduleus zouden spreken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

@Thair, sterkte gewenst de komende tijd. Hoop natuurlijk dat alles goed gaat maar die melding dat de versie niet geïnstalleerd kan worden is al een veeg tegen.
Ik ben inmiddels terug gebeld door klant relaties. Voor zij de auto zelf gaan onderzoeken willen ze toch (bij de dealer waar ik dinsdag jl nog een nieuwe kaart heb gekregen en waar zij toen 3 1/2 uur mee bezig geweest zijn...)nog een nieuwe SD kaart proberen op een 'andere' manier. Dit wordt mijn 5e SD kaart vanaf januari 2015 waarin ik mijn nieuwe Captur in gebruik nam en dit alleen vanwege update problemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

@renault captur
Apple notebook met respectievelijk Safari, Firefox en Google Chrome (geen incognito venster)
3 andere computers met respectievelijk windows 8 en windows 10.

@jurjo: Leer mij aub hoe je kunt zien welke versie er op de kaart staat. Op de kaart zelf staat bijvoorbeeld 9.45 maar volgens jou kan dat dus veranderen in een oudere versie. Hoe zie je dat??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid

Wat ik raar vind is dat nooit de firma die voor Renault R-Link staat, in beeld komt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

IMG_5341.JPG
IMG_5343.JPG
IMG_5344.JPG
IMG_5345.JPG
@cog
bijgaand wat fotootjes hoe te zoeken naar de versie.

1e scherm ga je naar systeem, 2e scherm op pijltje rechts klikken en dan rechts bovenin op status en informatie klikken.
Dan kom je in het scherm (geen foto van) licentie, versie info etc.
Dan klik je op versie info en daar staat de versie die je in jouw auto hebt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Dit voorbeeld is van mijn SD kaart die ik dinsdag jl heb gekregen met versie 9.50 maar de volgende dag verdwenen de kaarten spontaan in mijn auto.
Heb hem weer aan de computer gehangen en omdat de updates bij mij niet werken heb ik weer de versie terug van November 2014...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Bedankt jurjo, ik ga ook eens op zoek, want vertrouwen doe ik echt niets meer vwo de R-Link. Sterkte verder en .... opgeven nooit. Gezegde uit het voormalig eiland waar ik woon: Buigen of barsten, maar opgeven nooit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TijmenJcob
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 03 dec 2015 16:07

Bericht door TijmenJcob »

Vandaag de kaart update ( versie 955) kunnen uitvoeren.Heb Google Chroom gebruikt en dan in de incognito versie.
In de auto (Captur Barista) werd de kaart ook ingeladen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

mijn auto heeft gisteren weer de hele dag bij de dealer gedaan met instructies vanuit Frankrijk om de juiste gegevens in mijn account te krijgen, tevergeefs weer.
Hij geeft ook eigenlijk al het hele jaar aan bij een systeemupdate dat hij mislukt is (in de auto) dus volgens mij ligt het aan de unit in de auto.
Nu gaan ze het nog eens bij de klantenservice proberen met mijn kaart en account, we zijn inmiddels 4 weken verder en dan is het wachten op Frankrijk.
Ben benieuwd, nog steeds.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderd 17807

Door TijmenJcob hoopvol gestemd heb ik de kaartupdate 955, die al weken op mijn account staat, nog eens geprobeerd uit te voeren. Ook met Chrome incognito, maar helaas, weer geen succes. Met software updates is er geen enkel probleem, maar de kaartupdate lukt nog steeds niet!! Wel is de SD kaart versie 9.45 correct geladen in de auto.
Van de creditkaart maatschappij kreeg ik te horen dat een update een dienst is en geen product en dan kunnen ze niets doen. Tja..... De uitlokking van een discussie lukte dus weer niet. Weet op dit moment even niet wat er nu nog te doen staat, behalve dan een andere auto kopen en dan zonder navigatiesysteem!!!!! Kan ik lekker mijn losse TomTommetje weer gebruiken!!! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

Het is volgens mij geen update maar de aanschaf van een nieuwe kaart,
De prijs als je een Benelux kaart hebt en een Europa kaart aanschaft is € 99,-
Als je een nieuwe versie koopt van je bestaande kaart is dat in de volksmond wel een update maar het is in principe een nieuw product die dus ook gewoon € 99,- kost.
Als je je oude papieren wegen kaart of boek vervangt voor een bijgewerkt boek is dat toch ook geen update maar de aanschaf van een nieuw product.

Maar ook creditcard maatschappijen houden het geld het liefst in de eigen zak en adverteren om klanten te werven.
Maar eenmaal klant, net als bij Renault, laten ze je vallen en aanmodderen.

Als je een rechtsbijstand verzekering hebt zou ik die in dit geval zeker op de creditcard maatschappij en/of Renault afsturen.
We laten bedrijven er veel te makkelijk mee wegkomen en daar rekenen ze op

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Klopt @ahessler, ik zou ook als ik geen rechtsbijstand had een of andere consumenten organisatie inschakelen want je hebt als klant wel rechten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

ahessler
Lid
Lid

Bericht door ahessler »

JurJo schreef:@cog https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... t-en-recht
http://www.klachtenkompas.nl

Klachtenkompas zou je ook eens moeten proberen.
Links gelijk opgeslagen in mijn wet en recht map :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Theo-R-link
lid
lid

Ik weet niet hoe snel dat in Nederland werkt, maar ik kreeg na respectievelijk 1 maand en 3 maand, om meer bijzonderheden te vragen. Ondertussen had ik van de betrokken firma mijn geld al terug gekregen. (ging niet over Renault)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

apsiepman
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 12
Laatste bezoek: 15 mar 2016 21:24

Bericht door apsiepman »

Per 31 oktober heb ik een nieuwe Captur, kaart versie 9.30, terwijl ik in de "oude" Captur versie 9.45 had. Naar mijn mening had ik dus beter de oude kunnen houden.
Maar ja je hebt 90 dagen recht op een gratis update, alleen heeft de R. Linkstore een "tijdelijk" PROBLEEM en dat nu al ruim 5 weken.
Volgens de klantenservice moet er ingelogd worden via Google Chrome, maar dan ook een PROBLEEM.
Ettelijke e-mails verder en ook na telefonisch contact met Klant relatie consultante niets verder gekomen. Toezeggingen van terug bellen worden niet nagekomen en van de laatste e-mails komt zelfs geen bevestiging van ontvangst.

Hoe zo KLANTEN SERVICE? Ik wil alleen een kaart die up to date is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

JurJo
Lid
Lid

Bericht door JurJo »

bij mij heeft klantrelaties aangegeven, inloggen in google chrome incognito venster. Rechtsboven ergens op klikken.
Dat werkt vaak beter en geeft minder vaak aan dat de service tijdelijk buiten gebruik is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

apsiepman
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 12
Laatste bezoek: 15 mar 2016 21:24

Bericht door apsiepman »

Dat is mij ook voorgesteld, maar zowel op de desktop als de laptop is het resultaat " R-LINK STORE - PROBLEEM", waarbij wordt vermeld dat dit tijdelijk is en het later nog eens moet worden geprobeerd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut