Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ben al vanaf 4 november j.l. bezig om mijn versie 9.45 terug te krijgen. Heb toen een verplichte R-link update gedownload en toen had ik weer versie 9.40. Al 2 weken aan het 'onderhandelen' met klantenrelaties die mij steeds weer hetzelfde advies geven als aan Theo-R-link (zie 4 november j.l.).Heb dat inmiddels zo'n 15 keer gedaan maar nog altijd mijn oude versie. Aangeraden werd in Google chrome en in een nieuw 'incognitovenster', het mocht niet baten.
Gisteren na een email met instructies weer alles opnieuw gedownload en op verzoek in screenshots doorgegeven aan Klantrelaties (ben hier van 9.30 u tot 13.30 uur mee bezig geweest) en die zouden het opnemen met de helpdesk(alweer) en hoopte mij gisteren nog en anders vandaag terug te bellen. Niets gehoord...
Ik durf natuurlijk al helemaal niet volgend jaar een nieuwe kaart aan te schaffen want elke keer bij een update krijg ik een oude versie terug. Op de een of andere manier komen de nieuwe gegevens van de versie 9.45 welke kaart ik in September jl heb kunnen ophalen bij de dealer, niet naar voren. Het zijn altijd dezelfde gegevens van mijn oude kaart.
Ik zie het ook aan de grootte van de kaart, die verandert geen Mb.