Vandaag met al die regen kreeg ik de voorruit niet ontwasemd.
De ventilator draaide even en toen ik de voorruit / achterruit verwarming aanzette ging de ventilator uit en kreeg ik em niet meer aan.
Als ik de voorruit / achterruitverwarming uitzette ging de ventilator niet meer aan en besloegen dus de ruiten.....erg onhandig.
Iemand een idee waar ik het moet zoeken?
ventilator draait niet en toch weer wel
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 26 jul 2011 20:29
- Actief als: particulier
Re: ventilator draait niet en toch weer wel
Ik wil mij graag aansluiten bij Jebo, alleen gebeurde het mij op de terugreis uit Italie van de week, stromende regen, file voor de gotthard en vlak na een stop, toen we de ruiten wilden ontwasemen, stopte de blower ermee nadat ie even voluit had geblazen. We dachtend een zekering maar die waren na controle nog goed. Een klein halfuurtje erna toen we weer reden begon de blower het weer spontaan te doen.
Asjemenou?

Renault Grand Scenic 2.0 16v techline 2006
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 26 jul 2011 20:29
- Actief als: particulier
Re: ventilator draait niet en toch weer wel
Ik kreeg twee dagen later bij het wassen van de auto water bij de pedalen aan de besturderszijde naar binnen en toen werd het allemaal wat duidelijker. Het brommen van een blad in de ventilator bij bochten en een "natte honden" lucht maakt dat ik het allemaal nog even na laat lopen bij de garage. Mijn probleem lijkt na wat leeswerk toch ook veroorzaakt te zijn door een verstopte parvan afvoer, waardoor er water in de kachelmotor is gelopen.
Dank aan de vele reacties elders op dit forum die mij in de goede richting hebben geleid.
Ik heb ook gelijk even aandacht voor de stekker onder de bestuurdersstoel, het interieurfilter, bladmateriaal in de kachelmoter.
Vergeet ik iets?
Dank aan de vele reacties elders op dit forum die mij in de goede richting hebben geleid.

Ik heb ook gelijk even aandacht voor de stekker onder de bestuurdersstoel, het interieurfilter, bladmateriaal in de kachelmoter.
Vergeet ik iets?

Renault Grand Scenic 2.0 16v techline 2006
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut