Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben op zoek naar een PDF bestand voor het in en uitbouwen van een dashboard en andere onderdelen.
Heb nu een andere Scénic uit 2007 type II.
Het gaat om een PDF.bestand waarop alle onderdelen staan (met code nummers)
Heb nog wel een...
In de bijlage heb ik een bestand gemaakt waarin beschreven staat hoe een gedeelte van het dashbord te verwijderen is onder andere het dashbordkastje. Op deze manier is het ook mogelijk bij de kachelweerstand te komen.
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Beste forumleden. Ik heb een vraag. Ik heb een renault scenic 2 uit 2008. Het is een Tech Line uitvoering. Mijn vorige Tech Line uitvoering had op de middenconsole een toetsenbord (chroomkleurig). Hiermee kun je de navigatie instellen e.d. Mijn...
Goedendag
Bij mijn renault scenic 2006, werkt de kachelventilator niet meer op geen enkele stand, ik heb al veel gelezen hierover en het kan de kachelweerstand zijn, maar hoe kom ik daar achter, hij werkt op geen enkele stand meer, de aansluitingen...
Wij zijn in het bezit van een Renault Grand Senic uit 2009 waarbij de airco niet meer koelt. Deze was vorig jaar nog geheel opnieuw gevuld. De problemen stapelen zich op met de airco. Enige tijd terug waren alle ramen compleet beslagen. Daarna waren...
Helaas ben ik gisteren gestrand met 2 kinderen in de stromende regen omdat mijn ruitenwissers er mee op hielden. Na te zijn afgesleept, heeft de man van de ANWB tegen me verteld dat naar alle waarschijnlijkheid de koolborstels in de...
Ik zou graag willen weten hoe de vulplaat aan de buitenzijde van het achterportier op een Scenic 2 uit 2006 losgehaald kan worden. Ik ben bang dat ik de boel kapot trek want het blijkt erg goed vast te zitten.
Bijgaand een foto, waar het...
De kachelklep van mijn Scenic 2 van 2004 maakt een geluid alsof deze vasthangt als ik de motor start
Je hoort ze regelen maar het lijkt of ze vasthangt hoor alleen een tikkend geluid.
is deze makkelijk te vervangen.
De kachelmotor vn mijn scenic 2 maakt veel geluid op stand 3 en 4
Het hele dashboard rammelt dan
is er een mogelijkheid deze te vervangen zonder het Dashboard te verwijderen
Waarschijnlijk het lager kapot :-?
Beste leden, ik ben sinds een klein half jaar trotse eigenaar van een Scenic 2006 model.
Nu ben ik gekomen bij de reparatie van het panoramadak. Deze sluit helaas niet perfect.
Die is dus heel klein beetje nog ''getilt'' zon kleine cm ongeveer...
Ik heb sinds kort een Renault Grand Scenic 1.6 van 2008
1) weet niet hoe ik kan zien welk type/phase dit is........
2) Zag een filmpje op internet van Scenic waar de koplamp op rails zou staan en een stuk naar voren getrokken kon worden
Bij mijn Gr...
Onlangs heb ik een lekkage gehad in mijn Renault Scenic. Water in de auto en wel onder de bestuurdersstoel. Daar ligt een connector van de kabelboom. Sluiting en corrosie op de stekker. Een melding op het display over mijn handrem en een raam wat...
Omdat ik nu niet meer weet wat te doen schrijf ik mijn probleem op deze site. Sinds nov. 2015 ben ik in het bezit van een scenic 1.5 dci. Vanaf het begin heb ik problemen met de airco. Terug naar het autobedrijf(geen dealer maar een...
Als ik mijn airco aanzet dan hoor ik hem aanslaan.
Na een tijdje komt er een brommend geluid bij. Als ik hem uitzet is het geluid weg. Wat kan dit zijn.
Ik heb nu 2 Scenics staan, beiden 2.0 automaat, de ene is type 1 (2000), de ander type 2 (2004).
De stoelen van de 1 zijn veel fijner, zou die graag in de 2 zetten.
Past dat? En zijn er nog hindernissen zoals aansluitingen?
Hallo Ik ben Cor en ik rij eenRenault Scenic fase 2 nu is mijn vraag de middenconsole met armsteunen, die kun je verschuiven ,gebeurt dit electrische ,of alleen door de warmte knop in te drukken. Wij
Kan mij uutleg geven. Gr.Cor
Nieuwe aanwinst, wist dat de fan niet werkt.
Meende de zekering (welke ik onder de motorkap terug vond (40A)),
die blijkt nog goed te zijn.
Alles werkt op het dashboard, maar fan werkt niet.
Zie ik iets over het hoofd, of is de fan met pensioen?...
Ik ben nieuw hier………alhoewel jaren geleden een Renault Laguna gehad met IDE motor 😡
Nu hebben wij een Renault Scenic 1.6 uit 2005, alles werkt, wij zijn er erg blij mee.
Hoe haal ik de bekleding van de A Stijl van een Scenic 2 los? Ik wil hierachter de antenne van mijn DAB+ radio aarden. Ik heb het rubber al los gehad maar krijg er geen beweging in.
Hallo allemaal,
Mijn eerste post op het forum, ik hoop dat het volgens de richtlijnen gaat.
De pomp van mijn Scenic II, 1.6 dynamique (geloof ik, climate control, 4x elec ramen en allemaal lades en bakjes) werkt niet.
De pomp zoemt wel, maar komt...
Heeft/weet iemand foto's/filmpjes te staan hoe de bekleding van het rechter voorportier van een Scenic II uit ca. 2004 te demonteren?
Het raam blijft half open staan en is niet meer te bewegen, zowel elektrisch als handmatig, dus ik wil de...
Ik zit met een probleempje.
Mijn ruiten sproeier op de voorruit werkt niet.
Nu heb ik het sproeier motortje al vervangen door een nieuwe, slangen doorgeblazen met perslucht.
Er komt geen of nauwelijks vloeistof uit. Ook niet als ik...
Ook mijn kachel deed het niet in mijn Scenic van 2004. Meerdere keren kachelweerstand vervangen, nu kachelmotor en de stekker die
op de kachelweerstand zit. Helaas. Ventilator blaast nog steeds alleen op standje 4. Wel...
Wie heeft dit al voor gehad en wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Zat onlangs op de E17 richting Gent op het derde vak vrachtwagen aan het inhalen tijdens een ferme regenbui , moment dat je een vrachtwagen inhaald komt er nog meer water naar je toe...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum