Tectyleren of nieuwe stukken er in lassen???

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
armando1234
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2005 11:38
Actief als: particulier
Locatie: Gelderland

Tectyleren of nieuwe stukken er in lassen???

Bericht door armando1234 »

Hallo,

ik heb sinds kort een megane gekocht... nu weet ik dat er wat roest in de wielkasten zit... en 2 kleine puntjes net naast de achterklep (aan de schermen die er direct naast zitten aan de hoeken)...

kan iemand mij vertellen of ik de wielkasten en naast de achterklep beter kan tectyleren of daar stukken moet uitslijpen en nieuwe stukken in moet lassen... ???

en misschien kan iemand me vertellen hoe het dan het beste kan aan pakken qua tectyleren of uitslapen/lassen... ???

het is geen probleem om hem op de brug te zetten om er bij te kunnen! die kan ik afhuren voor een dag voor 15 euri of zo :lol:

tips zijn welkom aangezien het me eerste x is dat ik me met zulke dingen bezig hou...

grtzz

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mr bean
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jul 2007 05:27

Bericht door mr bean »

probeer eerst het goedkoopste als dat niet werkt probeer je wat anders

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Bericht door Rossy »

Het goedkoopste is ermee doorrijden tot de gaten erin vallen :roll:
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

hans
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 okt 2004 23:40
Actief als: particulier
Locatie: ter aar

Bericht door hans »

armando, als ik jou was zou ik gewoon eens bij een schadeherstelbedrijf binnen lopen. die hebben op dat gebied een hoop ervaring en kunnen ook aardig inschatten hoe ernstig het probleem is. Als de gaten er echt in gaan vallen kom je niet onder lassen uit, alleen al omdat je toch een tijdje rond wil blijven rijden met de auto. Kan echter ook oppervlakte roest zijn die nog goed zonder te lassen is te repareren. In beide gevallen wel aktie ondernemen, als je te lang wacht wordt de kostenpost ook steeds groter.
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Bericht door Rossy »

Topic is van oktober 2005.
Niet echt meer actueel denk ik zo.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mark en ivonne
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2005 20:00
Actief als: particulier
Locatie: noord scharwoude

niet actueel

Bericht door mark en ivonne »

behalve als hij er nog niets aan gedaan heb want dan is het nu wel aan lassen toe :lol:
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht