Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt, die ik rechtstreeks op de ecu zou aan moeten kunnen sluiten, alleen heb ik helaas geen schema
kan iemand mij eraan helpen alvast bedankt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
@jaguar-1970 Het is een reparatieset, dus lijkt mij 1-op-1 te vervangen, echter, is het een Clio of een Kangoo, gezien de bijlage praat je over een Clio reparatieset, dus tsja, weet niet of die op een Kangoo gaat passen.
Een reparatieset om de kabels van gaspedaalducht aan de ecu te solderen. Kangoo/clio, past zeker als je tenminste geen gaskabel hebt.
Bel even een dealer, beter wat betalen en het juiste hebben.
Of een forumlid met de juiste programma's. Kan je helaas niet helpen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een probleem met mijn auto na het plaatsen van een andere motorblok.
Het betreft een Renault Megane 1.2 Tce van het jaar 2014 (H5F motorblok)
Na het starten kan ik maar 5 min rijden tot de melding risco op motorschade op mijn dashboard...
Voor de twingo van mijn dochter had ik graag een extra kabel vanuit het motor gedeelte naar binnen gebracht ivm dagrijlichten te kunnen aan en uit te kunnen zetten.
Iemand ervaring hiermee of een ander idee hoe ik de lampjes zou kunnen...
Beste forumleden,
Zou er iemand me kunnen helpen met een schema van de ECU van de brandstofcomputer, je zou er me flink mee helpen?
Motor draait niet, maar wil de bedrading/componenten testen van de ECU.
Alvast bedankt bij voorbaat, Philiep
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.