Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De climate control werkt wel, maar de temperatuur uit de blazers op het dashboard, boven de radio en die bij de zijramen verschillen van temperatuur. Ik heb dit laten nameten, en bij een ingestelde temperatuur van 15 graden, was de bestuurderskant 11,5 graad en de bijrijderskant 14,3 graden. bijna 3 graden verschil. Kan dit worden verklaard ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Kanggo 2001 1.4 benzine
Hallo, weet iemand waardoor het komt dat de radiator ventilator soms niet aanslaat? Temperatuur loopt dan te hoog op bij stationair.
Laatste tijd ook startproblemen. Kan dit te maken hebben met temperatuur sensor?
Groet, Onyx.
Ik heb een Renault Megane Etech ev waarbij ik de app en al de functionaliteiten van de app kon gebruiken, sinds vandaag 31-07-24 niet meer, de temperatuur van de klimatisering is niet meer instelbaar in de app, de tijd en dagen wel.
Ik heb...
Ik lees op verschillende plekken op internet dat het mogelijk is om bij de Arkana de airo via de app te bedienen.
Nu heb ik de App helemaal doorzocht, maar vindt deze optie nergens.
Misschien een rare titel maar zal het even uitleggen: Het is sinds een 3-tal weken dat ik een probleem met de airco stand opmerkte. Het is ivm het warmere weer van toen dat het me opviel dat de klimaatregeling wel erg hard bleef blazen op de auto...
Ik zit met een mega probleem. Airco blaast geen koude lucht en verwarming blaast geen warme lucht. De ventilator werkt wel.
Ik heb de renault dealer gebeld waar ik hem heb gekocht en die geven aan dat de compressor kapot kan zijn....
Ik heb een vraag. Ik ben sinds een maand in het bezit van een mooie Arkana 1.6 E-Tech Hybrid 145 R.S. Line, bijna twee jaar oud (oktober 2022),.
Deze bij een Renault dealer gekocht en ben daar heel...
Wij zijn in het bezit van een Renault Grand Senic uit 2009 waarbij de airco niet meer koelt. Deze was vorig jaar nog geheel opnieuw gevuld. De problemen stapelen zich op met de airco. Enige tijd terug waren alle ramen compleet beslagen. Daarna waren...