Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Tijdens het diagnoseren van mijn aircoprobleem is ons iets anders opgevallen.
Om de ecu's en dergelijke moet mijn auto gestart worden anders worden deze niet herkenddoor de diagnose computer...
Ook zegt mijn garagist dat het niet normaal is dat ik mijn wagen kan starten zonder de koppeling of rem ingedrukt te houden indien deze inneutraal staat.klopt dit? Indien de wagen in versnelling staat en ik dan wil starten geeft hij wel aan "ontkoppel + start"
Deze wagen heeft dus blijkbaar geen "accesoire of contactstand"? Of is dit 1 van de contactjes in de kaartlezer die kapot zijn?
Ik ga ook niet bij een dealer maar bij een "gewone" garage en ik vermoed dat dit contact niet kapot is omdat deze wel reageert indien ik hem in de eerste versnelling zet en dan probeer te starten hij wel vraagt om de koppeling in te trappen...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
k heb een Renault Mégane 3 uit 2012 en merkte onlangs dat het rechter achterlicht op mijn kofferdeksel niet meer werkt. Na inspectie bleek dat de metalen contactpunten in de lamphouder door corrosie beschadigd zijn en zijn afgebroken, zowel voor het...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?
Een goeden avond.
Bij deze is het de eerste keer dat ik hier ben en lijkt mij leuk om zo de ervaringen met andere te delen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault megane 2 cabrio en heb deze vorige week aangeschaft. Het is een 2.0 liter in de...
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.
Hoi allemaal.
Recent heb ik een hele mooie Renault Megane GT-Line uit 2014 kunnen kopen.
Ik ben er erg blij mee maar vind de audio alleen wat magertjes, zeker bij de wat stevigere gitaar muziek mis ik wat body .
Ook na het spelen met de bass/trebble...