Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Nu al weer een aantal keren gaat plotseling een waarschuwing branden dat ik mijn eps moet controleren. Kort daarna verandert deze melding in 'controleer abs'.
Ik ben daarvoor een maand geleden bij de garage geweest, heb keurig mijn rekening betaald maar de melding is niet weg.
Volgens de monteur zit de abs pomp rechts onder de motorkap, achter een hoeveelheid isolatiemateriaal. Daar lekt kennelijk vocht in waardoor de melding zou ontstaan.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Dank alvast!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedendag, is er iemand op dit forum die weet hoe ik aan een aansluitschema kan komen voor een abs pomp.
Ik heb namelijk de abs pomp in laten bouwen bij een megane 2.0 turbo 2009 wat geen makkie was, maar nu blijk dat ze waarschijnlijk een leiding...
Ik heb een scenic met een abs storing
soms is die uit maar gaat weer branden bij ongeveer aan met snelheid van 22km/uur
nu wil ik toch maar eens de abs unit/pomp laten contr/reviseren
Nu zag ik dat het best veel werk is iemand ervaring ermee?
wat...
Renault Master bj 2013 heeft een abs storing. Na onderzoek door garage, is op aanraden helpdesk abs pomp opgestuurd voor revisie. Pomp is zonder gereviseerd te worden weer opgestuurd want was niks mis mee. Andere helpdesk ingeschakeld door garage en...
Sinds enkele weken krijg ik de melding controleer parkeerrem.
De parkeerrem gaat nog wel automatisch erop en eraf.
Volgens de dealer moet er een nieuwe remmodule op
Ruim 700 €, iemand bekend met dit probleem?
Bedankt alvast
Ben gestrand in Duitsland vandaag, esp en inspuiting meldingen nadat ik 200 km over besneeuwde snelwegen gereden ben.
Betreft Renault espace IV phIII 2.0T bj 2010 automaat.
Schijven achter zijn net vervangen (piepen wel een beetje) voor moet nog...
Vanochtend vroeg was ik onderweg en na zo’n 5 minuten rijden hoorde ik iets aan de onderkant van de auto. Vervolgens kwam er een melding, controleer wielsensoren met een uitroep teken in beeld. Auto stilgezet en gekeken en met de band was niks aan...