Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Denk dat de dealer aanspreken weinig uit zal halen. Je test namelijk maar een deel. De pomp had zelf inwendig ook niet goed kunnen zijn. Dan had je wel de goede waardes van de huidige pomp uitgelezen en dan had hij alsnog niet goed kunnen zijn. Dat is het risico van gebruikte onderdelen monteren, je weet nooit wat je koopt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
klopt. maar is de moeite waard. een nieuwe bij de dealer is € 1557 in btw ex inbouw..........
het lullige is dat het eigenlijk alleen om een brandend lampje gaat doordat een sensor niet goed werkt in de controller/rekeneenheid omdat de auto perfect remt, ik moest onlangs flink remmen en uitwijken voor iemand van links.
tsja dan is het wel de moeite waard naar gebruikt of zgan te kijken en adviseert de dealer dit ook bij de leeftijd van de auto.
ik krijg nu een zgan unit. eerdere gevallen waren echte oude onderdelen.
we gaan t zien.
het is een fijne auto en ja na 12 jaar kun je dit soort dingen hebben. Moet nog even geduld hebben om naar iets anders te gaan kijken en dan nog denk ik erover om 'm als tweede auto ernaast te houden.
Dit is een bekend probleem bij deze type en merk abs pompen. Er zijn bedrijven die ze reviseren (gaat wel via dealer/garage) maar dan behoud je je eigen pomp en word weer gemaakt met garantie op de revisie. Deze pomp zit in diversen automerken en precies dezelfde problemen en klachten, interne drukfout.
Update. Nadat 1e gebruikte pomp niet goed was en de 2e gebruikte bij andere dealer (VKV die overigens wel meedenkt) had ik dit gemeld bij de Poolse Renault (en andere Franse merken) onderdelen. Vanwege feit dat ze allebei niet voldeden zou hij geheel nieuwe pomp sturen. Zonder iets bij te betalen, als service voor 2 niet werkende gebruikte pompen waarvoor ik eenmalig € 200 had betaald incl. bezorging. Mijn verbazing was groot toen hij werd bezorgd en het idd om een hele nieuwe ging met de stickers van de bescherming nog erop. Tsja, daarna laten installeren en meteen goed. Zelf weer bumper erop en klaar. Kan hij er weer ff tegenaan. Teller inmiddels op de 245.000km en rijdt nog erg lekker.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Dag mensen , ik heb een captur uit 2017 en als ik mijn fietsendrager op de trekhaak plaats dan zet ik de achterste parkeersensoren uit , ik heb voor en achter sensoren .
Ik rij vervolgens een 20 km zonder problemen en parkeer de auto , na een paar...
Hallo
De Captur is al 3 keer door de garage gerepareerd ivm de melding airbag controleren en de melding komt steeds terug . Kosten heb ik nog niet gehad omdat het een bekend probleem is bij de Captur en dat de kabelboom in de linker voorportier...
Sinds een paar weken heb ik een Scenic II uit 2009 op LPG, de dag dat ik ermee wegreed van de garage waar ik hem gekocht heb kreeg ik meteen de melding Inspuiting controleren . Auto ging meteen in de noodloop.
Een week weer in de noodloop nu met de...
Na jaren met plezier rond te rijden nu toch voor het eerst een melding in het dashboard: emissiesysteem controleren.
Na de eerste keer meldlng, rustig naar huis gereden. Ongeveer 4 km. Thuisgekomen een hoop hitte toen ik de motorkap...
Een tijdje geleden stond de Scenic 2 (2004) stil omdat er veel rook uit de motorkap kwam. Volgens de ANWB zat er een klein scheurtje in de regelklep nokkenasregeling waardoor er wat olie op het spruitstuk was gekomen. Daarna geen last...