Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste allemaal,
Het klepje van dashboard blijft bij mijn broer zijn auto niet openstaan.
Bijgevoegd foto's/filmpje.
Wie kan mij vertellen of en hoe dit te verhelpen is.?//cloud.tapatalk.com/s/5c613db48f3 ... WA0002.mp4
Ik heb zelf nog even wat extra informatie opgesnord.
Het betreft een Espace Type JK0HB6, 2.2L Diesel handgeschakeld.
Op wat franse fora kom ik wat e.e.a. tegen, maar dat lijkt over een Espace III te gaan.
Kan iemand mij aangeven of de werking en onderdelen van deze dashboard klep gelijk zijn aan het in die andere fora genoemde artikelnummer:
REF: 831 226 / 92037
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zodra mijn Espace IV 3.5 V6 in R gaat, krijg ik de bekende piep te horen.
Of er iets achter de sensoren staat of niet, het geluid blijft het zelfde.
De bumper dekt de achtersensoren gedeeltelijk af. Waarschijnlijk parkeerschade, er zal iemand dat...
Hallo, ik heb een probleem met mijn Renault Espace 3 uit 2000.
Het dashboard gaat helemaal mis met allerlei geluiden en alles knippert, de auto staat en loopt, en zodra die warm wordt is het dashboard stil.
Nu dachten we eerst dat het met de body...
Sinds 3 mnd gebruikte Arkana die steeds meer gaat en blijft trillen na overschakelen op EV. Tijdens proefrit probleemloos, auto werd gebruikt door vertegenwoordiger van dealer en werd meteen stil gezet tot moment van afleveren, 3 wkn later. Bij het...
De laatste update voor mijn Megane was in januari 2024 (openR link 2.1.2 & Electric Engine 1.1.0), ondertussen niks meer behalve een update die blijft hangen. Heeft iemand hiermee ervaring en hoe op te lossen? Een reset en alles opnieuw...
Met enige regelmaat blijft in mijn Austral de achteruitrijcamera actief. Dwz, na achteruitrijden rijd ik weer
vooruit en dan blijft de camera actief. De auto moet helemaal uit om dit te resetten.
Hebben hier meerdere Austral bezitters last van,...
Ik heb sinds een kleine week een Renault 5 E-Tech. De app deed het na twee dagen naar behoren. Maar nu geeft hij al 24 uur aan dat de auto aan het laden is. Wat niet klopt. Herkent iemand dit?