Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort heb ik problemen met mijn automatische transmissie van mijn Grand Espace. 3.5 v6..uit 2003 als ik de ecu uitlees krijg ik foutcode P0705 kan iemand mij uitleggen wat dit precies is ?
Ik weet het ook niet maar even googelen geeft oa dit:
"The P0705 diagnostic trouble code (DTC) refers to a switch either external or internal on the transmission whose function is to signal the Powertrain Control Module (PCM) or the Transmission Control Module (TCM) as to the gear shift position -- P, R,N and D positions (park, reverse, neutral, and drive). The backup lights may also function through the Transmission Range Sensor (TRS) if it is an external component. The code is telling you that the computer has recognized a failure in the TRS sensor. The sensor is either sending an erroneous or no signal at all to the computer identifying the gear position. The computer receives signals from the vehicle speed sensor as well as the TRS. When the vehicle is moving and there are contradictory signals being received by the computer, such as the TRS signal indicates that the vehicle is in park, however the speed sensor indicates that it is moving, the code P0705 is set"
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
beste forum leden ik heb sinds twee weken een grand modus 16 16v automaat.
nu heb ik eens onder de auto gekeken toen zag ik op de naat van de carter van de automaat eigenlijk niks geks maar toen ik met mijn vinger over de naat ging was mijn vinger...
hallo, na een jaar goed gereden te hebben is er weer een slang van de CVT automaat gebarsten, nu weer alle olie eruit en maar afwachten hoe de bak nu is maar de slangen zijn nergens meer te krijgen zegt de garage. wie kan mij eventueel wel helpen??...
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...