Zekeringen Twingo ± 1999

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Groningen
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2019 05:33
Actief als: particulier

Zekeringen Twingo ± 1999

Bericht door Groningen »

Hallo allemaal,

Ik weet waar de zekeringen zitten in mijn Twingo, maar deze is orgineel uit Duitsland met een Duits boekje erbij zonder duidelijk overzicht. Is er iemand die van ddit model Twingo een schemaatje heeft van welke zekeringen waar zitten? Of kan ik het ergens downloaden? Ik heb weinig zin om ze er 1 voor 1 allemaal uit te trekken om die ene (of 2) doorgebrande te vinden :? Trouwens, ik neem aan dat daar ergens iets gefixt moet worden al weet ik niet precies welke zekering het is: als de startsleutel er in gaat gaan ze wel allemaal aan maar als ik bijvoorbeeld de koplampen aan doe gaat het lampje daarvan niet aan. Sommigen doen het wel (richting, veiligheidsgordel) maar een overzichtje van de zekeringen zou o-zo-handig zijn bij de speurtocht.

Alvast enorm bedankt!

Groeten uit Groningen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Fortie1965
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 nov 2019 21:52
Actief als: particulier

Re: Zekeringen Twingo ± 1999

Bericht door Fortie1965 »

Hoy ik heb een Renault twingo 1999 als je de lampjes wilt vervangen moet je het kapje eraf schroeven van de dashboard waar de lampjes branden en daar achter zitten allemaal lampjes naast elkaar zullen wel een paar doorgebrand zijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht