Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App


Topic author
Crowne
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jan 2020 14:26
Actief als: particulier

Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Crowne »

Na wat trammelant en laksheid vanuit de dealer heb ik onze nieuwe Captur via Easylink kunnen koppelen aan de My Renault app.
Echter werkt het lokaliseren van het voertuig niet en geeft de app de volgende foutcode: "De positie van je Renault kan niet worden weergegeven" met een rode uitroepteken op het auto icoontje in de app zelf.

Iemand ervaring hiermee om dit op te lossen? Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door amvih »

Hier precies hetzelfde alleen dan met mijn nieuwe Clio.
Heb Renault Nederland aangeschreven en die hebben mij net vandaag terug gemaild met het volgende:
De positie van uw Renault Clio kan op dit moment niet worden opgehaald door de MY Renault App. Deze service is tijdelijk niet beschikbaar en zal na een update van de MY Renault App weer te gebruiken zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Crowne
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jan 2020 14:26
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Crowne »

Hi Amvih, bedankt voor je reactie, dan wachten we op een update.

Feitelijk is dan de leuke extra van de app op dit moment alleen dat je de gewenste bestemming alvast naar de auto kan sturen.

Voor de rest heeft deze app niet veel waarde. (waarschijnlijk wel als je elektrisch of een hoger segment rijdt)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Beste forumleden
Kan wel het laadproces op afstand, wel gevolgd worden?
Alvast bedankt, voor eventuele reactie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 360
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door daf55 »

Ja, maar niet op een heel directe en duidelijke manier. Als je de app ververst tijdens het laden kan je geluk hebben en een nieuwe status zien.

Volgens Renault Nederland komt er een update van de app met daarin weer de email on/of sms meldingen. Maar wanneer?
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door puccini »

Met St. Juttemis, Renault kennende !
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

densoft
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 mei 2014 09:09
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door densoft »

Jullie met easylink systemen kunnen de app al gebruiken. Ik met een R-link2 is die belofte nooit waargemaakt en inmiddels van Renault begrepen dat het er ook nooit meer van komt. Dit terwijl het wel in de instructieboekjes staat. (2018)
puccini schreef:Met St. Juttemis, Renault kennende !
Dus inderdaad tot St. juttemis.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

De positie van de auto, kan inderdaad niet worden opgehaald.
Wel lukt het mij, om een route te sturen naar mijn Zoe, december 2019.
Als ik in de Zoe stap , zie ik , boven in het scherm, de geplande route staan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door puccini »

Correct hier lukt die route sturen ook, maar positie bepalen ho maar !
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door puccini »

Sinds gisteren 24/3 is mijn positie zichtbaar in de app, maar verder worden er weinig gegevens zichtbaar zoals km stand en andere technische gegevens van mijn Captur, wel de Renault dealers en benzine pompen, maar daar blijft het dan ook bij !
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Positie van mijn Renault Zoe,
kan nog steeds niet opgehaald worden.
Dat in tegenstelling tot andere berichten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Crowne
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jan 2020 14:26
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Crowne »

Wij kunnen positie ophalen maar hij staat nog op een plek waar we vorige week waren 🤣🤣🤣

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

We zijn nu bijna een maand verder en nog steeds kan de positie van mijn Zoe, niet opgehaald worden.
Ik vind dat niet zo’n groot probleem.
Erger vind ik, dat je niet in realtime, de laadtoestand van de accu kunt zien.
Mijn Zoe staat een kilometer van mijn huis, aan de laadpaal.
Het gaat ongeveer 3,5 uur duren.
Het zou toch fijn zijn, als je het laadprocedure op de voet zou kunnen volgen.
Nu heb ik het risico dat de accu nog niet vol is, of dat ik de laadpaal onnodig blokkeer.
Na 3 maanden zou Renault dat wel opgelost kunnen hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Ik realiseer me, dat mijn vorige Zoe, R Link, wel het laden kon laten zien.
Zelfs op mijn I-pad, was het prima te volgen.
Des te vreemder is het, dat het, tot nu toe, met Easy -Link, niet kan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dorade
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 aug 2019 12:12
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Dorade »

Ik kan de positie van mijn Captur sedert twee dagen opvragen in de MyRenault app.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Ik heb nog maar eens gekeken maar helaas, positie kan niet worden opgehaald.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Crowne
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jan 2020 14:26
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Crowne »

Hier wel , en ook nog eens de juiste locatie! :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Is er een update geweest voor de app, misschien?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Is er iemand, die een Renault Zoe ZE50 heeft, waarbij de locatie wel werkt?
Alvast bedankt voor eventuele reactie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Mastah »

Injector1 schreef: 18 apr 2020 22:22 Is er iemand, die een Renault Zoe ZE50 heeft, waarbij de locatie wel werkt?
Alvast bedankt voor eventuele reactie.
Ja, voor mij werkt dit prima. Maar let op, de locatie wordt enkel alleen geupdate bij het parkeren (en niet tijdens het rijden)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Bedankt voor de reactie.
Waar het mij om gaat is, dat ik op afstand, het laden kan volgen, zodat ik weet wanneer de accu vol is.
En wat ook handig is, als je ergens bent, waar je niet bekend ben, dan kun je je auto traceren.
Er wordt blijkbaar wel verbinding gemaakt met de Zoe, als je een route wil programmeren.
Dat werkt goed.
Maar realtime accu status niet.
Althans bij mij niet.
Als je de Zoe parkeert, dan is er internetverbinding.
Dus dat verbaast mij niet, dst je dan de locatie ziet.
Maar waarschijnlijk, wordt dat geleverd door het navigatiesysteem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door amvih »

Misschien een verschil tussen Android en Iphone?
Ik heb een S10+, android dus en daar werkt de positie bepaling in de app niet. Over het opladen kan ik niets zeggen, mijn Clio is nog een benzine model.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Bedankt voor de reactie.
Ik heb een Samsung A 2.
Android dus.
Ik denk dat de fout bij Renault zit.
Morgen maar eens bellen.
Maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld.
Blijf gezond!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Op afstand het laden volgen is opgelost.
Contact gehad met klantenservice van Renault.
Uitstekend te woord gestaan.
Het al of niet laten zien van het laden, is laadpaal afhankelijk.
Als ik de Zoe op mijn eigen wallbox aansluit, werkt het perfect.
Bij een laadpaal, bij mij in de buurt, werkt het niet.
Het ligt dus aan de laadpaal.
Aangezien ik nog een laad tegoed heb, van Greenflux, toch ook maar eens op een andere laadpaal testen.
Tot zover

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Inmiddels is de positie van de Zoe , ook zichtbaar.
Update geweest?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Helaas, ik ben te voorbarig geweest.
Op dit moment staat de Zoe ZE 50, een KM van mijn huis aan een laadpaal.
Ik kan het laden op mijn Samsung smartphone niet volgen en de plaatsbepaling, werkt ook niet. Volgens mijn smartphone, staat de auto bij de buren voor de deur!
Het vervelende is, dat ik niet weet, wanneer de accu vol is.
Het is een laadpaal met twee aansluitingen.
Vanochtend was ik de enige aan de laadpaal, dus zou zijn.
kon ik in de Zoe zien , dat het 3,5 uur duurde voordat de accu vol
Zou zijn.
Gaat er ondertussen , iemand anders ook laden, dan gaat de laadtijd denk ik, verdubbelen.
Is er iemand met een ZE 50, waar het wel goed werkt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

raver099
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 feb 2016 16:53
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door raver099 »

Injector1 schreef:Helaas, ik ben te voorbarig geweest.
Op dit moment staat de Zoe ZE 50, een KM van mijn huis aan een laadpaal.
Ik kan het laden op mijn Samsung smartphone niet volgen en de plaatsbepaling, werkt ook niet. Volgens mijn smartphone, staat de auto bij de buren voor de deur!
Het vervelende is, dat ik niet weet, wanneer de accu vol is.
Het is een laadpaal met twee aansluitingen.
Vanochtend was ik de enige aan de laadpaal, dus zou zijn.
kon ik in de Zoe zien , dat het 3,5 uur duurde voordat de accu vol
Zou zijn.
Gaat er ondertussen , iemand anders ook laden, dan gaat de laadtijd denk ik, verdubbelen.
Is er iemand met een ZE 50, waar het wel goed werkt?
Goedemorgen @Injector1,

Ik heb eigenlijk altijd wel zicht op het laden. Bij uitzondering geeft ie niets door, maar ik vermoed eerder dat dat aan de dataverwerking van Renault zelf ligt. In de app kan ik netjes zien hoeveel procent er in zit. Nadeel is dat niet de snelheid van laden zichtbaar is en dat een inschatting er niet bij staat (of totaal niet klopt).

Plaatsbepaling is een android probleem denk ik. Bij mensen met Apple apparatuur lijkt het wel te werken. Ik zou het nog met de IPhone van de baas kunnen checken, maar ik onthou eigenlijk altijd gewoon waar hij staat, dus nog niet echt behoefte aan de functie gehad Afbeelding Het lijkt me een simpel op te lossen probleem met een software update, maar als ik de verhalen lees, heeft Renault momenteel grotere zorgen dan updates uitbrengen en uitrollen.

Ik ben op wat kleine dingen na zeer, zeer tevreden met de nieuwe Zoe, begin februari geleverd. Ik wil niet zonder meer, al was het maar het gemak van slechts 2 pedaaltjes Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Goede morgen raver 099.
Bedankt voor de reactie.
Ik heb op dit forum, in een ander draadje, gelezen dat er in Juni een update komt voor de
App.
Ik heb contact met de Renault gehad over dit probleem.
Bij Renault zeggen ze, dat het aan de bewuste laadpaal ligt.
Als ik de Zoe aan mijn eigen laadbox hang, kan ik het laden prima volgen.
Volgende keer maar eens een andere laadpaal proberen.
Wat de Zoe Edition One betreft,December 2919, wat een heerlijke auto.
Ik ben er dik tevreden over.
Ik vind het vaak jammer, dat ik alweer op de plaats van bestemming ben. 😀😀
Prettige dag verder.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Correctie.
Bouwjaar 2919 , moet zijn 2019.😀

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Ik kreeg recent een een melding in de Zoe, van een geslaagde update.
Nu werkt de app, zoals het hoort.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door amvih »

Met Renault NL contact gehad over het niet weergeven van de positie in de MyRenault App.
Waar eerder 4 maanden geleden werd aangegeven door Renault NL dat dit aan de App (versie Android) lag en dat daarvoor een app update zou komen, werd dat nu tegengesproken.
Hier zou een zogenaamde Actis oplossing (zo schijnt het systeem te heten waarin bugs-oplossingen worden aangeboden) voor zijn die door de dealer kan worden ingespoeld.
Renault Nederland heeft zelf mijn dealer ingelicht, zij hebben ook gezorgd voor de afspraak.
Van de week dan de afspraak gehad en inderdaad de plaatsbepaling doet het nu perfect.
Bijkomend voordeel is dat er nu ook de laatste versie van de SW op staat, versie 283C30861R is vervangen voor versie 283C34777R, wijzigingen zie ik zo niet, het lijkt alleen wat vlotter te reageren, of dat echt zo is, is natuurlijk moeilijk te zeggen, kan ook gevoel zijn.
Overigens zou deze update ook vanaf vandaag 05-06 worden vrijgegeven voor de andere auto's en dan via OTA (OverTheAir), wel in badges, dus het kan wat duren voordat deze wordt aangeboden in de auto.
In het gesprek ook aangegeven dat de easyconnectstore nog niet beschikbaar is en er dus nog geen buitenlandse kaarten kunnen worden gedownload en dat nadat de eerste auto's al bijna een jaar geleden zijn geleverd. Nu werd aangegeven dat ook deze op "korte" termijn toch beschikbaar komt, nu heeft Renault dat wel vaker gezegd, dus denk ik dat dit bericht wel met een korreltje zout moet worden genomen.
Overigens heb ik ook voor Nederland nog geen kaart-update gezien welke dan via OTA zou moeten worden aangeboden.
Tevens had ik nog een probleempje met de airco, na een configuratie instellingen update van begin maart, blies deze tijdens het rijden dan weer koude lucht en dan weer wat warmere lucht, geen constante luchtstroom dus. Daar was nu ook een oplossing voor, het schijnt dat ergens diep in de menu structuur (alleen bereikbaar via de dealer middels een clip) de instelling "klimaatzone" op "ongedefinieerd" staat, terwijl dit moet staan op "zone 1". Nu dat is aangepast lijkt ook de airco weer goed te werken.
Tot zover!

Misschien nog even voor de duidelijkheid, maar dit betreft een CLIO 5 benzine versie, dus geen ZOE of iets met laden in de app.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Bij mijn Zoe Edition One , December 2019, werkt inmiddels alles goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



amvih
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 152
Lid geworden op: 12 jan 2018 20:37
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door amvih »

Injector1 schreef: 05 jun 2020 21:48 Bij mijn Zoe Edition One , December 2019, werkt inmiddels alles goed.
Dus bij jou werkt de kaart update van Nederland OTA wel?
Dan moet ik toch nog weer een keer terug naar Renault, daar deed men vaag over, dit zou moeten werken, in hetzelfde gesprek werd later weer gezegd dat er misschien nog geen kaart-update zou zijn voor de nederlandse kaart, vaag dus.
Afbeelding
Clio V E-Tech Hybrid Alpine (vanaf 27-01-2024)
Easylink versie: 283C37565R (sinds 27-01-2024)
Kaartversie: 2024v1

Clio V E-Tech Hybrid Série Limitée (t/m 01-2024)
Clio V R.S. Line TCE 130 (12-2019 t/m 05-2021)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Injector1
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 462
Lid geworden op: 15 apr 2019 21:01
Actief als: particulier

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door Injector1 »

Sinds Januari 2020, 1 keer een kaart update gehad.
Ik heb het navigatiesysteem, niet op fouten kunnen betrappen.
Het is wel zo, dat ik alleen over Nederland spreek.
Andere Europese landen, heb ik geen ervaring mee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 360
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: Positie van Renault kan niet worden weergegeven in MY Renault App

Bericht door daf55 »

Ook geen updates gehad, maar wel ervaring in Duitsland, dat werkt prima!
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht