Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De Mobilize app blijft maar zeggen oneheerd laden,
Terwijl adres bekend is en ook de energieleverancier.
Zijn er meer met dit probleem? Heb de auto al 2 keer naar de fabrieksinstellingen gebracht en opnieuw aangemeld bij mobilize.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wie maakt er gebruik van de Mobilize app om slim te laden?
Deze app is gemaakt en gebaseerd op de Jedlix app. De Jedlix gebruiken wij al jaren om thuis slim te laden met de Tesla. Voor elke kWh slim geladen krijg je direct van Jedlix een kleine...
Ik heb een Renault iconic cinq en een dynamisch contract bij Tibber. Leuk om niet zelf precies in de gaten te hoeven houden wanneer je de auto aan de lader hangt voor de goedkoopste tijden. En je krijgt nog een paar centen als je Tibber laat bepalen...
Voor het laden van mijn Megane eTech gebruik ik een Mobilize Charge Pass. Lijkt handig omdat een deel van de MyRenault app wordt gebruikt om gegevens betreffende die pas in te zien, bijvoorbeeld de kosten van per laadsessie. Ook ontvang ik een...
Ik heb sinds een kleine week een Renault 5 E-Tech. De app deed het na twee dagen naar behoren. Maar nu geeft hij al 24 uur aan dat de auto aan het laden is. Wat niet klopt. Herkent iemand dit?
Ik heb een Renault Megane Etech ev waarbij ik de app en al de functionaliteiten van de app kon gebruiken, sinds vandaag 31-07-24 niet meer, de temperatuur van de klimatisering is niet meer instelbaar in de app, de tijd en dagen wel.
Ik heb...
Ik heb sinds een week een Megane etech en zit met een klein probleempje.
De nieuwe app van mijn Renault heb ik gekoppeld met de auto en werkt naar tevredenheid.
Alleen zodra ik de app open zie ik dat de airconditioning knop actief is en rood...