Hallo,
Ik heb een Grand Scenic uit 2009 en heb het volgende probleem.
Als ik de verwarming op HI (zowel links als rechts) zet dan komt er
Links lauwe lucht uit
Rechts blijft echt koude lucht geven
Er is LPG ingebouwd, dat zit aangesloten op het circuit van de verwarming
Koelvloeistof staat bij warme motor net op minimaal (zou max moeten zijn toch?)
Als ik de dop losdraai begint het als een gek weer helemaal vol te lopen.
dus wat kan dit zijn?
Een enorme luchtbel in de verwarmingsradiator? Hoe krijg ik die er uit?
Verstopping?
Elektronisch probleem?
Thermostaat? motor temp loopt geleidelijk op en blijft dan keurig op temperatuur
Dus ik weet even niet waar ik het zoeken moet.
Wie weet raad?
Heeft er iemand de technische documentatie van deze auto? Zowel elektrisch als waar de circulatie opstaat van de koelvloeistof.
Groeten Henry
Verwarmin Grand Scenic III
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 25 aug 2008 12:25
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 22 nov 2015 19:24
- Actief als: particulier
Re: Verwarmin Grand Scenic III
Vermoed dat er luvht in zit
Je zou eens kunnen kijken als er in de slangen richting schutbord een ontluchtings nippel in zit
Zo ja zou ik eerst eens met een koude auto proberen te ontluchten en dan alles rustig warm laten draaien en ontluchten
Je zou eens kunnen kijken als er in de slangen richting schutbord een ontluchtings nippel in zit
Zo ja zou ik eerst eens met een koude auto proberen te ontluchten en dan alles rustig warm laten draaien en ontluchten
Laguna 3 2.0 Turbo BJ 2009
Megane 2 2.0 Cabrio BJ 2004
Megane 2 2.0 Cabrio BJ 2004
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Berichten: 16028
- Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
- Actief als: particulier
- Locatie: Someren
Re: Verwarmin Grand Scenic III
Is het lpg systeem recent ingebouwd? Zoja dan kun je prima even terug naar de inbouwer.
Lucht in systeem is inderdaad eerwte gedachte, welk type motor is er in? Dat maakt wat uit over de locatie van de ontluchtingsnippels.
Lucht in systeem is inderdaad eerwte gedachte, welk type motor is er in? Dat maakt wat uit over de locatie van de ontluchtingsnippels.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 279 Weergaves
-
Laatste bericht door Stephaan
-
- 8 Reacties
- 477 Weergaves
-
Laatste bericht door thehoff
-
- 0 Reacties
- 108 Weergaves
-
Laatste bericht door Nickdekock
-
- 0 Reacties
- 327 Weergaves
-
Laatste bericht door Caleido
-
- 3 Reacties
- 485 Weergaves
-
Laatste bericht door De Verschrikkelijke
-
- 17 Reacties
- 1317 Weergaves
-
Laatste bericht door Intens140