Captur 2 Paris Initiale bose, de Bose geluidsinstallatie wordt niet meer geleverd in de paris

Plaats reactie

Topic author
Albertti
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Actief als: particulier

Captur 2 Paris Initiale bose, de Bose geluidsinstallatie wordt niet meer geleverd in de paris

Bericht door Albertti »

Bij de aankoop van de Captur 2 plug in hybride Paris Initiale eind september 2021 is mij door de dealer geïnformeerd dat de Bose geluidsinstallatie niet meer wordt ingebouwd bij de Paris Intiale.
Daarvoor in de plaats als accessoire laat ik de Focal 6.1 inbouwen, prijs bijna € 980,-
Is er iemand die ook de focal 6.1 heeft in de Captur en wil
Wil de ervaring qua geluid en bedieningsgemak delen.
De auto wordt naar verwachting eind februari 2022 geleverd
Zijn er ook mensen met de ervaring met door Renaultals extra in te bouwen dashcam?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

debuns
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1

Re: Captur 2 Paris Initiale bose, de Bose geluidsinstallatie wordt niet meer geleverd in de paris

Bericht door debuns »

Hoi Albertti, in de prijslijst van januari 2022 staat bij de Initiale Paris:
• Bose® DAB+ premium audiosysteem met 4 woofers, 2 bi-cone speakers, • 2 HD-tweeters, subwoofer en extra versterker

Nu ben ik wel benieuwd of jou auto geleverd is/wordt met Bose.
Het kan natuurlijk zijn dat Bose tijdelijk niet leverbaar is/was, maar dan neem ik aan dat als je Focal laat installeren, je niet (het volledige bedrag) ervoor hoeft te betalen?
Renault 5 GT Turbo 1986
Renault Twingo II Initiale Paris 2011
Dacia Logan MCV Prestige 2016
Renault Captur TCE 90 Dynamic Ivore/Noir Etoile 2015
Renault Captur TCE 90 Intens Ivore/Noir Etoile 2017
Renault Kadjar TCE 130 Bose Grey Titanium KPN 2015
Renault Zoe R110 Bose Gris Yttrium 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Albertti
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2

Re: Captur 2 Paris Initiale bose, de Bose geluidsinstallatie wordt niet meer geleverd in de paris

Bericht door Albertti »

de Renault Captur plug in Hybride Initiale Paris is op 28 februari 2022 geleverd..
de auto kwam aan bij de dealer met een 7 inch cluster ipv 10 inch ook was er geen Bose geleverd en ook de elektrisch inklapbare buitenspiegels zaten er niet op.
bij aflevering was er tot mijn grote verbazing en vreugde een 10inch cluster geplaatst en was ook de elektrisch inklapbare buitenspiegels aanwezig alles hadden ze op het laatste moment bij de importeur besteld en op tijd gekregen .. alleen de Bose zit er niet in maar volgens de importeur en dealer is de overeenkomst tussen Renault en Bose stopgezet.
daarvoor in de plaats had ik de Focal 6.1 besteld en die wordt op een later moment ingebouwd. wel voor een prijs van € 995,-
nu een paar dagen mee aan het rijden en inmiddels bijna 1000km op de teller en hij bevalt me meer dan goed .. wat een top wagen .. helemaal geweldig
later zal ik mijn rijervaring delen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht