geen toegang tot r-link store auto

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
barkie
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 dec 2021 10:36
Actief als: particulier

geen toegang tot r-link store auto

Bericht door barkie »

weet iemand hoe ik de r-link store in de auto kan benaderen. Beter verwoord, hoe daadwerkelijk te openen. Ik zie de R-Link store "knop" wel, maar deze is niet te gebruiken helaas.
Nu: Renault AUSTRAL techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200, wit, glazen dak. Voorheen: Mercedes A180 L, Mercedes GLA 2.2 AMG, Renault Clio IV Initiale Paris, Mercedes CLA180 AMG

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
barkie
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 dec 2021 10:36
Actief als: particulier

Re: geen toegang tot r-link store auto

Bericht door barkie »

barkie schreef: 23 jan 2022 14:05 weet iemand hoe ik de r-link store in de auto kan benaderen. Beter verwoord, hoe daadwerkelijk te openen. Ik zie de R-Link store "knop" wel, maar deze is niet te gebruiken helaas.
Zelf kunnen oplossen. Niet helemaal waar, maar ik had een vermoeden dat dit te maken zou kunnen hebben met het tomtom live en connectivity pack. Tezamen kosten € 49,90 voor één jaar. Binnen 3 dagen ná aankoop werkte bij mij alles zoals het moet werken. Ik weet niet of dat zo altijd moet, maar bij mij was dat de oplossing.
Nu: Renault AUSTRAL techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200, wit, glazen dak. Voorheen: Mercedes A180 L, Mercedes GLA 2.2 AMG, Renault Clio IV Initiale Paris, Mercedes CLA180 AMG

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht