Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing "inspuiting controleren "
De auto laten uitlezen en er stond code " DTC05714F"
"Remsignalen, te sterke motor vertraging "
Wat houd dit in ??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het is al voor de tweede keer dat ik de melding krijg , elektrische storing. Mijn auto wil dan niets meer doen.
Heb de auto dan laten uitlezen en niets te vinden.
Nu twee maanden later heb ik dit opnieuw zijn er nog mensen met deze problemen?
Het gaat om megane cabrio 2004. Alles werkt prima. Dak ook geen probleem. Maar nu 2 dagen stil gestaan. 5 km gereden en vervolgens 4 uur stil gestaan. Wil opeens niet meer starten
Zegt: electrische storing...service. alleen stuur komt vrij maar...
Ik ben Hensie en Ik ben nieuw hier, woon in het noorden van het land. wij rijden al jaren Franse auto's maar pas sinds anderhalf jaar rijd en we Renault: scenic 3 uit 2016.
Met veel plezier lees door de verschillende topics en kom...
Bij onze Grand Scenic 1.2 TCE (benzine dus) uit 2014, (150k op de teller) hebben we regelmatig een melding Controleer inspuitsysteem als we op de snelweg rijden.
Uitlezen door garage leerde dat het de nokkenas positie sensor bank 1 was (P0365)....
Hallo . de 2007 Renault Scenic 150 PK diesel automaat van mijn 87 jarige moeder die permanent in Spanje woont . waar ze praktisch niet meer mee rijd maar ik dus wel wanneer ik hier bent zoals nu . daarbij zijn de laatste 14 dagen er een aantal...
Sinds 3 dagen geeft het display van mijn Talisman Ph2 Initiale Estate allerlei foutmeldingen in het display en werken alle veiligheidssystemen niet meer.
Dit was op de heenreis naar een vakantiebestemming in Frankrijk. Ik reed op de snelweg door een...
Ik gebruik mijn ZOE Q210 sinds een week nu echt dagelijks en er is me nu al 2x iets overkomen wat ik erg raar vind. Ik kon op het forum niets vinden van gebruikers met hetzelfde euvel, dus graag zou ik wat richting of ervaringen horen.