Voor het laden van mijn Megane eTech gebruik ik een Mobilize Charge Pass. Lijkt handig omdat een deel van de MyRenault app wordt gebruikt om gegevens betreffende die pas in te zien, bijvoorbeeld de kosten van per laadsessie. Ook ontvang ik een ontvangstbewijs en een factuur per email. Die kosten worden geïncasseerd van mijn creditcardrekening. Dat is tenminste de bedoeling.
Vanaf het begin van het gebruik van die pas vorig jaar gaat het nogal eens mis. Niet alle verwachte incasso's vinden plaats en ook mis ik een aantal emails. Inmiddels heb ik daarover al aardig wat emails gewisseld met Renault Nederland. Ik krijg de indruk dat er geen oplossing voor gevonden wordt. Intussen heb ik al toegezegd het nog niet geïncasseerde bedrag zelf over te maken en voortaan een andere laadpas te gebruiken.
Mijn vraag is: ben ik de enige met dit probleem?
Mobilize Charge Pass
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 11 nov 2024 12:53
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 25 apr 2025 21:46
Re: Mobilize Charge Pass
Wanneer zij niet incasseren, lijkt me hun probleem.
Ikzelf zou het in ieder geval niet overmaken en zou het gewoon afwachten.
Ik heb zelf Renault Megane Plugin hybride sinds mei dit jaar.
ik heb 2x geladen bij laadpaal van Vattenfall hier in mijn buurt. In de app wel de rekening zichtbaar, maar is tot nu toe ook nog nooit geïncasseerd.
In mijngeval gaat het maar om een euro of zes, maar ik wacht wel af of ze dat wel/niet afschrijven...
Ikzelf zou het in ieder geval niet overmaken en zou het gewoon afwachten.
Ik heb zelf Renault Megane Plugin hybride sinds mei dit jaar.
ik heb 2x geladen bij laadpaal van Vattenfall hier in mijn buurt. In de app wel de rekening zichtbaar, maar is tot nu toe ook nog nooit geïncasseerd.
In mijngeval gaat het maar om een euro of zes, maar ik wacht wel af of ze dat wel/niet afschrijven...
Renault Megane Estate 1.6 Plug-in Hybrid 160 R.S. Line (03-2021 / aanschaf 05-2024)
Easy Link software: 283C39788R
Kaart Europa 2025-01
Easy Link software: 283C39788R
Kaart Europa 2025-01
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 11 nov 2024 12:53
Re: Mobilize Charge Pass
Bedankt voor je reactie.
Het probleem doet zich voor bij verschillende aanbieders, bv. FastNed en Equans. Bij diezelfde aanbieders gaat het ook weleens goed.
In ieder geval wacht ik nog op een antwoord van Renault op mijn vraag of dit merkwaardige probleem niet kan worden opgelost. Hun vorige reactie was meer van: we betreuren het. Als er meer incasso's achterwege blijven moeten ze zich toch zorgen gaan maken.
Het probleem doet zich voor bij verschillende aanbieders, bv. FastNed en Equans. Bij diezelfde aanbieders gaat het ook weleens goed.
In ieder geval wacht ik nog op een antwoord van Renault op mijn vraag of dit merkwaardige probleem niet kan worden opgelost. Hun vorige reactie was meer van: we betreuren het. Als er meer incasso's achterwege blijven moeten ze zich toch zorgen gaan maken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-