Mobilize Charge Pass

Plaats reactie

Topic author
Jaapzoveel
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jun 2021
Laatste bezoek: 11 nov 2024 12:53
Actief als: particulier

Mobilize Charge Pass

Bericht door Jaapzoveel »

Voor het laden van mijn Megane eTech gebruik ik een Mobilize Charge Pass. Lijkt handig omdat een deel van de MyRenault app wordt gebruikt om gegevens betreffende die pas in te zien, bijvoorbeeld de kosten van per laadsessie. Ook ontvang ik een ontvangstbewijs en een factuur per email. Die kosten worden geïncasseerd van mijn creditcardrekening. Dat is tenminste de bedoeling.
Vanaf het begin van het gebruik van die pas vorig jaar gaat het nogal eens mis. Niet alle verwachte incasso's vinden plaats en ook mis ik een aantal emails. Inmiddels heb ik daarover al aardig wat emails gewisseld met Renault Nederland. Ik krijg de indruk dat er geen oplossing voor gevonden wordt. Intussen heb ik al toegezegd het nog niet geïncasseerde bedrag zelf over te maken en voortaan een andere laadpas te gebruiken.
Mijn vraag is: ben ik de enige met dit probleem?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 mei 2016
Laatste bezoek: 25 apr 2025 21:46
Actief als: particulier

Re: Mobilize Charge Pass

Bericht door groen_duiven »

Wanneer zij niet incasseren, lijkt me hun probleem.

Ikzelf zou het in ieder geval niet overmaken en zou het gewoon afwachten.

Ik heb zelf Renault Megane Plugin hybride sinds mei dit jaar.
ik heb 2x geladen bij laadpaal van Vattenfall hier in mijn buurt. In de app wel de rekening zichtbaar, maar is tot nu toe ook nog nooit geïncasseerd.
In mijngeval gaat het maar om een euro of zes, maar ik wacht wel af of ze dat wel/niet afschrijven...
Renault Megane Estate 1.6 Plug-in Hybrid 160 R.S. Line (03-2021 / aanschaf 05-2024)
Easy Link software: 283C39788R
Kaart Europa 2025-01

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Jaapzoveel
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jun 2021
Laatste bezoek: 11 nov 2024 12:53
Actief als: particulier

Re: Mobilize Charge Pass

Bericht door Jaapzoveel »

Bedankt voor je reactie.
Het probleem doet zich voor bij verschillende aanbieders, bv. FastNed en Equans. Bij diezelfde aanbieders gaat het ook weleens goed.
In ieder geval wacht ik nog op een antwoord van Renault op mijn vraag of dit merkwaardige probleem niet kan worden opgelost. Hun vorige reactie was meer van: we betreuren het. Als er meer incasso's achterwege blijven moeten ze zich toch zorgen gaan maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Mobilize app wil niet slim laden
    door roymar » » in Renault App
    0 Reacties
    155 Weergaves
    Laatste bericht door roymar
  • ervaring Mobilize app (voor slim laden)
    door RogerS » » in Algemeen Z.E.
    0 Reacties
    190 Weergaves
    Laatste bericht door RogerS
  • Plug & charge
    door Pepone » » in Opladen Zoe
    3 Reacties
    201 Weergaves
    Laatste bericht door jorismb