Hi!
Ik wil graag de huuraccu van mijn Zoe overkopen. Heb inmiddels ongeveer een maand geleden een offerte gekregen van de partij die dat regelt (Mobilize FS), maar sindsdien zijn ze niet meer bereikbaar. Telefoonnummer werkt niet, mail reageren ze niet op. Heeft iemand daar ervaring mee en/of een idee hoe ik het proces verder kan zetten? Los van dat ik het graag van mijn todo afstreep, lopen de huurkosten voorlopig ook gewoon door en dat vind ik zonde. Ze zeggen last te hebben van personeelstekort, maar binnen een maand reageren moet toch lukken zou je zeggen...
Accu overkopen - contact met Mobilize FS?
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 31 mar 2025 17:45
- Actief als: particulier
Re: Accu overkopen - contact met Mobilize FS?
“Welcome to the club” zou ik zeggen
Zit net wat te lezen op dit forum en zeg nog tegen mijn vriendin, de ZOE is een heerlijk karretje maar wat maakt Renault er een puinzooi van met z’n dealers, route service en die mobilize-fs club. Man man man
Voor wat betreft dat laatste. Ik heb ook net mijn accu huur afgekocht. Dat wil zeggen. Het geld is overgemaakt. Nu nog hopen dat alles definitief rond is en dat er niet alsnog huur wordt afgeschreven. Anders gaan we lekker terugboeken.
Voor meerdere ervaringen verwijs ik je graag naar dit topic: aanbod-van-renault-accu-overname-voor-1-t35473.html
Mijn ervaringen. Ja. Duurt lang steeds dat mail contact. Verschrikkelijk. En soms gewoon helemaal geen antwoord. Gewoon blijven mailen en bellen. de aanhouder wint!
Zit net wat te lezen op dit forum en zeg nog tegen mijn vriendin, de ZOE is een heerlijk karretje maar wat maakt Renault er een puinzooi van met z’n dealers, route service en die mobilize-fs club. Man man man
Voor wat betreft dat laatste. Ik heb ook net mijn accu huur afgekocht. Dat wil zeggen. Het geld is overgemaakt. Nu nog hopen dat alles definitief rond is en dat er niet alsnog huur wordt afgeschreven. Anders gaan we lekker terugboeken.
Voor meerdere ervaringen verwijs ik je graag naar dit topic: aanbod-van-renault-accu-overname-voor-1-t35473.html
Mijn ervaringen. Ja. Duurt lang steeds dat mail contact. Verschrikkelijk. En soms gewoon helemaal geen antwoord. Gewoon blijven mailen en bellen. de aanhouder wint!
'13 Renault ZOE - '86 BMW 325e
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Laatste bezoek: 29 mar 2024 17:25
Hi,
Ik ben van plan om wellicht een Zoe te kopen en twijfel tussen een huur of koop accu. Huur om vervolgens de accu over te kopen. Mag ik vragen wat de opbouw is van de prijs voor een koop accu die jullie hebben overgekocht?
Groeten,
Ralf
Ik ben van plan om wellicht een Zoe te kopen en twijfel tussen een huur of koop accu. Huur om vervolgens de accu over te kopen. Mag ik vragen wat de opbouw is van de prijs voor een koop accu die jullie hebben overgekocht?
Groeten,
Ralf
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 14 dec 2024 21:42
Reken op 10% per jaar afschrijving. Als je een 5 jaar oude ZOE met huuraccu koopt en je zet de huur daarna om in koop moet je dus op (ongeveer) 4K rekenen. Ik heb die van mij na ongeveer 7 jaar overgenomen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in