Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In verband met het feit dat mijn man zijn hybride auto moet inwisselen in een 100% elektrisch, zal ik mijn Zoë ZE40 moeten verkopen omdat beide auto’s niet onze caravan kan trekken.
Er staat slechts 38.500 op de teller, heeft begin november twee nieuwe all weather voorbanden gekregen, een nieuwe 12V accu en nieuwe ruitenwissers. De auto heeft toen ook een grote beurt gehad. De auto heeft een koopaccu.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Na meer dan 2 jaar probleemlos rijden met mijn Zoe kreeg ik een probleem met de laadklep die niet wilde openen met behulp van het knopje in de auto. In het verleden had ik dit euvel ook weleens en dan was een aantal keren opnieuw...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...
Ik ben nieuw op het forum. Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een occasion en mijn oog was daarbij gevallen op de Renault Clio met een bouwjaar van 12-2020. Mij is bij de gewenste auto die ik heb gezien, alsmede ook...
Heeft iemand na het vervangen van de remblokken vooraan ook het probleem gehad van precies lucht bij het induwen van het pedaal ? Bij pompen op het pedaal hoor ik ook alsof het pedaal een blaasbalg is. Normaal hoeft men toch niet te ontluchten na...
Sinds 6 maanden doet mijn auto rare dingen en niet altijd.
Zoals:
- sluiten met de sleutel erin
- niet sluiten bij weglopen/op knop drukken (10min later wel te sluiten met knop)
- niet openen met op knopje klink te duwen, na 10x duwen als...