Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
VRAAGPRIJS: 8.500 € (incl. BTW) met batterijhuur of ±12.000 € (incl. BTW) met aankoop batterij (zie verder).
Batterij heeft nog 93% van de capaciteit (uitgelezen via OBD2 met de CanZE app) en kan:
Aangekocht worden (B-buy): restwaarde is ± 3.500 euro (wacht nog op antwoord voor het precies bedrag). Na aftrek van de Vlaamse overheidspremie komt dit neer op ± 2.625 euro.
Verder gehuurd worden (B-rent): 80 euro per maand (10.000 km/jaar), inclusief wegbijstand
ZEN-uitvoering (Ionisator (geen cartridges vereist zoals bij eerste versie), luchtvervuilingssensor,...)
R-Link met TomTom Europa
Onderhouden bij garage Pashuysen (officiële Renault werkplaats)
Laatste onderhoud: februari 2024. 4 nieuwe banden geplaatst (Michelin E-Primacy)
Alle boekjes, papieren en facturen aanwezig
Gebreken
2e sleutel ontbreekt
Krassen (meestal kleine) op verschillende plaatsen. De ergste staan op de foto's
Geleverd met Type2 en 220V oplaadkabel.
Wordt indien gewenst gekeurd voor verkoop. Alle overnamepapieren worden geregeld.
Proefrit en inspectie in werkplaats naar keuze mogelijk.
Verkoop wegens aankoop nieuwe ZOE ZE50 (met overheidsubsidie ).
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In verband met het feit dat mijn man zijn hybride auto moet inwisselen in een 100% elektrisch, zal ik mijn Zoë ZE40 moeten verkopen omdat beide auto’s niet onze caravan kan trekken.
Er staat slechts 38.500 op de teller, heeft begin november twee...
Nu enkele weken later ben ik nog steeds niet veel wijzer en krijg ik terug heel vaak foutmeldingen.
Gisteren heb ik na 140km gereden te hebben de volgende fout gekregen. Opladen niet mogelijk.
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
De versnellingsbak is kapot van mijn Renault Kangoo 4x4 (benzine) uit 2002.
Nu is mijn vraag,
Kan ik er een tweedehands versnellingsbak van een Kangoo (uit die periode) onder zetten of heeft deze 4x4 uitvoering een andere versnellingsbak?
Er zijn...