Vervangen alarmschakelaar Espace 2.0 T uit 2003

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Eternity
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2008 13:20

Vervangen alarmschakelaar Espace 2.0 T uit 2003

Bericht door Eternity »

Mijn 2.0T uit 2003 stond laatst zonder stroom. Aansluiten van een startkabel deed onmiddellijk de noodverlichting aanspingen; kennelijk waren de alarm lichten aangegaan en aangebleven en is zo de accu uitgeput.

Een klein incident, maar 2 weken later stond ik - met 3 meerijders - weer vast...een weer de schakelaar.

Die moet dus vervangen worden.

Is dit een bekend euvel van de Espace? Hoe kom ik aan een schakelaar en hoe verwijder ik de oude? Ik heb namelijk niet (gelukkig) een schroefje oid kunnen ontdekken in de hemel bevestiging van de schakelaar.

En indirect een tweede vraag; bij het met de nood sleutel openen van de linker protier moest ik een kunststof kapje verwijderen om de sleutel te kunnen gebruiken. Nu is dat kapje waarschijnlijk niet goed teruggeplaatst, en ben ik het verloren. Zijn die ergens te bestellen (in de juiste kleur?)

Hartelijk dank voor reacties!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

dexter
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 78
Lid geworden op: 25 sep 2008 21:58
Actief als: particulier
Locatie: Fryslan

Bericht door dexter »

De kap waar de schakelaar in zit kun je zo van de hemel aftrekken zit geklikt en dan stekker los en de schakelaar pak je er zo uit. geen gereedschap voor nodig.


En indirect een tweede vraag; bij het met de nood sleutel openen van de linker protier moest ik een kunststof kapje verwijderen om de sleutel te kunnen gebruiken. Nu is dat kapje waarschijnlijk niet goed teruggeplaatst, en ben ik het verloren. Zijn die ergens te bestellen (in de juiste kleur?)
Kun je bij dealer bestellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Eternity
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2008 13:20

Dank je wel

Bericht door Eternity »

dexter schreef:De kap waar de schakelaar in zit kun je zo van de hemel aftrekken zit geklikt en dan stekker los en de schakelaar pak je er zo uit. geen gereedschap voor nodig.
Ga ik proberen !

Thnx

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht