Transfollicht en led licht in kangoo '99

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
de mon
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 942
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Transfollicht en led licht in kangoo '99

Bericht door de mon »

Ik heb al zo een wagen zien rijden Did lichten Wat een lichtveld!.Zijn er zo 'n lampen die mijn spiegels niet verbranden?Ik heb ook nog zo een lichtworst liggen met warm white leds.Dit licht gaat goed door het rode reflectorglas.Deze ga ik in het derde remlicht foefelen.Lumen X 2 .Bij de pinkers twijfel ik of de multi led lampen voldoende weerstand bezitten om de pinkdoos niet op hol te doen slaan.DE 21/5 W vervangen zal wel gaan denk ik.
Wat ik wel ondervonden heb is dat de hel blauwe leds hard verzwakken door het rode plastic.Warm white leds vliegen erdoor.Iemand die ook aan tuning doet?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
de mon
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 942
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Bericht door de mon »

Blijkbaar doet er niemand een beetje aan tuning.Ik heb al 2 andere sets h4 geplaatst gehad met ander kleureffect.Het valt tegen.De gewone H4 zit er nu terug in en goed afgesteld.Tevree.Een Johnny-auto moet het nu ook weer niet worden met die blauwe xenon hid lichten.Die nieuw mercedessen die hebben een goed wit lichtpatroon op de weg.Ik hoop dat het geen halfronde lenzen zijn met een H7 erachter met 65 W ,maar hid superwhite.Daar googel ik nog wel naar.Voor de rest:smd leds zijn goed,een tuningshop waar hid opgesteld staat ga ik zeker bezoeken vanwege de vele soorten en de toogschuiverij op het net

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
de mon
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 942
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Bericht door de mon »

In de bmw 's en mercedessen zou 4300 K zitten orgineel volgens andere fora.Op you tube ook filmpjes te vinden.Hoger in K gaat meer naar blauw tot purper .In wit licht zit volgens mij alle kleuren samen en is nog altijd legaal.Ongekend is onbemind.Als men iets vlugger opmerkt kan men beter reageren.Ik had vroeger een Skoda favourit 100.Bij phare brandden 4 koplampen,2 kruis en 2 groot + 14,8O Volt= echte konijnenbakken.Boite scheen toch niet zo goed te zijn,elke dag een vitesse minder beschikbaar tot geen vitesse meer beschikbaar was zelfs geen achteruit meer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wesley015
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1018
Lid geworden op: 17 okt 2009 13:29
Actief als: particulier

Bericht door wesley015 »

Ik denk dat je idd op een andere forum moet zijn voor dat tuning gebeuren. :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
de mon
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 942
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Bericht door de mon »

Voor een clio van '95 bestaan er angel eyes.Mijn kangoo I heeft maar 1 soort koplamp (engelse niet inbegrepen) en glas.1 hid H4 heb ik gevonden dat zou kunnen werken in mijn systeem.Het net vertrouw ik niet zo goed.Een verkooppunt heb ik wel.Ca 80 euro.Als het werkt of niet meld ik dit wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
de mon
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 942
Lid geworden op: 17 mar 2010 23:09
Actief als: particulier

Bericht door de mon »

Bij speurwerk,live dan en geen net bestaan er gaslampen voor mijn kangoo.In deze H4 zit een klein spiegeltje dat beweegt van dim naar grootlichten en aldus het brandpunt verlegt.Boven de 5000 Kelvin ga ik niet.Luxe wagen hebben gaslampen en deze zijn niet altijd xenon.250 euro.Als ik ze geplaatst heb plaats ik een picture.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht