hallo
mijn kangoo 1.2 rt uitvoering van 1998 is voor de 2e keer in een half jaar nu door de torsieas gezakt
nu is mijn vraag zijn de express uitvoeringen uitgerust met een zwaardere uitvoering torsie as ?
en 2e vraag de Kangoo I werd gemaakt tussen (1997–2007) is het zo dat bij al deze bouwjaren de torsieassen gewoon onder alle modellen passen en ik dus zonder problemen een torsieas van een 1.5 dci van 2006 onder mijn 1.2 rt uit 1998 kan plaatsen ?
na mijn inzien zou het voor de hand liggen dat de express versie een zwaardere as zal hebben en dit in mijn voordeel zou zijn
2x in een half jaar door de torsie zakken is wel er veel dus ga liever voor safe en ik weet er 1 te koop van een 1.5 dci van 2006 dus als dit gaat passen qua montage ga ik liever voor de zwaardere
gr jgm
torsieas Kangoo I (1997–2007)
-
jgm
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
-
Rossy
- Gerespecteerd lid

Re: torsieas Kangoo I (1997–2007)
2x in een half jaar is wel kort op elkaar inderdaad.
Zijn de vorige keer nieuwe veerstaven geplaatst of is de complete as vervangen voor een gebruikte?
Van een gebruikt onderdeel kan nooit voorspelt worden hoe lang deze mee gaat.
Bij nieuwe onderdelen heb je er een jaar garantie op, hierdoor zou de tweede reparatie kosteloos moeten zijn.
Alle Kangoo's hebben hetzelfde maximale voertuiggewicht, uitgezonderd de Kangoo's met verhoogd laadvermogen en met groot volume.
De Kangoo's 4x4 hebben een compleet andera achteras constructie.
De veerstaven en achterassen zijn van de normale Kangoo's dan ook allemaal gelijk en uitwisselbaar.
Antonio.
Zijn de vorige keer nieuwe veerstaven geplaatst of is de complete as vervangen voor een gebruikte?
Van een gebruikt onderdeel kan nooit voorspelt worden hoe lang deze mee gaat.
Bij nieuwe onderdelen heb je er een jaar garantie op, hierdoor zou de tweede reparatie kosteloos moeten zijn.
Alle Kangoo's hebben hetzelfde maximale voertuiggewicht, uitgezonderd de Kangoo's met verhoogd laadvermogen en met groot volume.
De Kangoo's 4x4 hebben een compleet andera achteras constructie.
De veerstaven en achterassen zijn van de normale Kangoo's dan ook allemaal gelijk en uitwisselbaar.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
jgm
Topic author - repeating visitor

Re: torsieas Kangoo I (1997–2007)
ok dankje voor je snelle antwoord het viel mij op dat ik verschillende kleuren op de achterbrug zag staan en had mij laten vertellen dat dit de ster…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 6 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Renault Twingo 2007 Cilinderslot achterklep
door pl.sinnige » 14 apr 2025 14:45 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 2
Weergaves: 615 -
Laatste bericht door Mathijs
09 apr 2026 08:24
-
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 841 -
Laatste bericht door RLK
21 apr 2025 15:20
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 696 -
Laatste bericht door Bobby60
31 mei 2025 19:33
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 619 -
Laatste bericht door Bobby60
09 mei 2025 18:50
-
-
Weergaves: 619 -
Laatste bericht door Krieckebiers
22 mei 2025 13:00
-
-
Weergaves: 689 -
Laatste bericht door carlh
26 mei 2025 09:53
-
-
Kangoo 1.2 8V Carterontluchting
door Kangoo130 » 11 jun 2025 15:16 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Weergaves: 484 -
Laatste bericht door Kangoo130
11 jun 2025 15:16
-