Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb net een gekocht nieuw voor 120 euro met stekerdoos in winterswijk bij koopman auto matriaalen
die schroef je er zo onder de gaten zitten er al in het is aleen maar schroefen en aan sluiten
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een captuur van 2022 en dit jaar een trekhaak laten monteren ( renault dealer kogel druk 75 ) wij hebben een fiets drager van thule 915 voor 2 elec fietsen gebruikt op een kadjar en scenic vooraf, maar nu na 2 x gebruikt op de captuur zakt de...
Ik heb gisteren voor het eerst de trekhaak gebruikt, toen ik aan het koortje trok kwam de trekhaak tevoorschijn en kon ik de aanhanger aankoppelen.
Toen ik klaar was wilde ik de trekhaak weer terugklappen maar dat lukt niet. Ik heb weer aan...
Ik heb online zitten kijken voor afneembare trekhaak.
Op de olifantentrekhaken site kom ik op mijn kenteken alleen maar trekhaken tegen die NIET geschikt zijn voor mn GT-tje
Op de site van Winparts hebben ze (na het invoeren van mijn kenteke) wel...
Goedendag, ik heb een Scenic 4 uit november 2016 en wil daar graag een trekhaak op zetten. Ik ga er vanuit dat de auto is voorbereid en dat ik een kabelset met canbus aansluiting moet hebben, klopt dat? Verder hoor ik graag goede of slechte...
Beste,
we hebben een afneembare trekhaak voor Renault Clio Cdi 2014.
Iemand heeft daar tegen aan gezeten en het slotje beschadigd sleutel
kan er niet meer in waardoor wij hem niet kunnen afnemen.
Weet iemand een oplossing:? Slot trekhaak renault...
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016 gekocht bij een dealer. Hierbij heb ik een afneembare trekhaak aangeschaft, die
door die dealer gemonteerd is. Het ding kostte € 890,- incl. montage, en heeft een paar uitsteeksels, om te voorkomen,...