Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo ik heb even een vraagje
ik zou graag een trekhaak onder mijn scenic willen
nou kan ik er een overnemen een gebruikte ?
wel geheel compleet en komt onder een scenic van daan
nou is mijn vraag kan deze gewoon aangesloten worden
of moet hij ingelerd worden op de computer van de scenic ???
hoor dit graag
groet biben
Leef elke dag alsof het je laatste is.
Leer elke dag alsof je eeuwig zult leven.
Dat is niet nodig. Als je de orginele kabelset er bij hebt, dan is het plug-and-play via beide achterlichten. Uiteraard nog wel de constante+ en geschakelde+ apart aansluiten op de accu met zekering en geschakelde+ met een relais.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een captuur van 2022 en dit jaar een trekhaak laten monteren ( renault dealer kogel druk 75 ) wij hebben een fiets drager van thule 915 voor 2 elec fietsen gebruikt op een kadjar en scenic vooraf, maar nu na 2 x gebruikt op de captuur zakt de...
Ik heb gisteren voor het eerst de trekhaak gebruikt, toen ik aan het koortje trok kwam de trekhaak tevoorschijn en kon ik de aanhanger aankoppelen.
Toen ik klaar was wilde ik de trekhaak weer terugklappen maar dat lukt niet. Ik heb weer aan...
Ik heb online zitten kijken voor afneembare trekhaak.
Op de olifantentrekhaken site kom ik op mijn kenteken alleen maar trekhaken tegen die NIET geschikt zijn voor mn GT-tje
Op de site van Winparts hebben ze (na het invoeren van mijn kenteke) wel...
Beste,
we hebben een afneembare trekhaak voor Renault Clio Cdi 2014.
Iemand heeft daar tegen aan gezeten en het slotje beschadigd sleutel
kan er niet meer in waardoor wij hem niet kunnen afnemen.
Weet iemand een oplossing:? Slot trekhaak renault...