Heeft iemand hier ervaring mee, het zou natuurlijk wel leuk zijn! Vooral straks met de ZE40 moet het geen probleem meer zijn
Trekhaak voor Zoe:
-
EV-pioneer EVerhard
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2

- Actief als: particulier
Trekhaak voor Zoe:
Op het Duitse forum wordt regelmatig gesproken over een aanhanger achter de Zoe, in Oostenrijk zijn er ook een paar Zoe's te vinden met trekhaak. Het gaat om aanhangers zowel geremd als ongeremd met een max. gewicht van 750 kg. De trekhaak schijnt overeen te komen met een Clio exemplaar.
Heeft iemand hier ervaring mee, het zou natuurlijk wel leuk zijn! Vooral straks met de ZE40 moet het geen probleem meer zijn
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Forumlid en Zoe Zen Q210 driver sinds dec 2013, vanaf apr. 2017 Zoe Bose Edition Q90 ZE40, tevens Model S owner, having lots of fun driving EV! Twitter: #EV-pioneer #NoTailpipes : 
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
daf55
- Lid

- Contacteer:
Re: Trekhaak voor Zoe:
Hou dat forum maar goed in de gaten. Er staan nu zelfs al fimpjes op van de Dekra (of TUV?) test, eng om te zien hoe hard er aan de haak getrokken en geschud wordt!
Als die tests goed uitpakken, schijnt een type goedkeuring ook niet heel lang meer te duren. Die zal dan wel Europees worden, neem ik aan. Die aanbieder zal vast zoveel mogelijk klanten willen hebben om uit de kosten te komen.
Ik twijfel nog. Ik heb nog een ICE auto met haak, dus ik denk toch niet dat ik de investering en het uiterlijk ervoor over heb.
Als die tests goed uitpakken, schijnt een type goedkeuring ook niet heel lang meer te duren. Die zal dan wel Europees worden, neem ik aan. Die aanbieder zal vast zoveel mogelijk klanten willen hebben om uit de kosten te komen.
Ik twijfel nog. Ik heb nog een ICE auto met haak, dus ik denk toch niet dat ik de investering en het uiterlijk ervoor over heb.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder, en nu een 4!
Renault 4 e-tech 2025, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Renault 4 e-tech 2025, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
| Hide post links |
-
VanAssen
- lid

Re: Trekhaak voor Zoe:
Heb bij de laatste beurt er serieus naar laten kijken (Zoe stond toch op de brug) door een monteur, die niet anders dan trekhaken achter Renaults knup…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok
Inmiddels 3000 km op de klok
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 62 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
(Kadjar) Trekhaak in backorder Renault probleem.
door Theotrucker » 18 apr 2025 10:48 » in Techniek algemeen -
Reacties: 1
Weergaves: 564 -
Laatste bericht door Kata
18 apr 2025 20:42
-
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 627 -
Laatste bericht door PKK
20 apr 2025 21:08