Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gevonden in de inbox, dacht 'zet het hier maar neer'
Heb je vragen of interesse, post dat dan hier dan zal ik de afzender even op de hoogte brengen van het bestaan van dit topic zodat die er op kan reageren.
Goedemorgen,
Ik stuur uw dit bericht vanwege de volgende reden:
Volgende week zondag huren wij Circuit Zandvoort af, dit omdat grote publieks-evenementen momenteel komen te vervallen. Wij zullen die dag het Vrij Rijden organiseren.
Wij verdelen de rijtijd in sessies van 20 minuten en hanteren een tour, sport en sportplus sessie. Een uitermate geschikte dag voor elk niveau rijders om te genieten van je Renault Twingo op het gave Circuit Zandvoort.
Vanuit hier is mijn idee ontstaan jullie een bericht te sturen. Wellicht is het leuk is om voor de Twingo rijders de dag onder de aandacht te brengen en wij een leuke dag kunnen verzorgen voor Twingo rijders.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben vorige week naar Oostenrijk geweest en tijdens get dalen in de bergen is de accu vol, display geeft max aan dat hoor ik een hoog toerental/geluid. Ik heb de versnellingsbak in B staan. Wie kent dit?
Hallo,
ik rijd al 6 jaar een captur bouwjaar 2018. Nu merk ik dat de auto, bij constante snelheid, schokkerig rijd.
Dit is niet steeds aanwezig, maar wel merkbaar. De auto heeft slechts 59000 kilometer gelopen. Heeft iemand hier ook dit probleem,...
Ik heb een Captur Etech plug in hybride uit 2020 recent aangekocht.
Nou lees ik dat alle elektrische auto's bij een snelheid lager dan 20 of 30 km p/u een waarschuwingsgeluid moeten laten horen om voetgangers te waarschuwen.
Ik in oosterijk op de snelweg slaat me systeem uit dashboard alles, wel alles meteen weer aan en geeft ESC die ging weer uit en gaf melding Zijruiten achter vergrendeld.
Motor werkt wel en heeft vermogen.
Heeft iemand dit ook al een keer gehad en...