Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Natuurlijk is dit te vervangen! Vraag eerst eens een prijsopgave aan bij de dealer, zou ik zeggen. Is dat schrikbarend hoog, dan kan je overwegen het zelf te doen. Zolang je de draadjes goed overzet, lijkt me dat in principe niet zo'n probleem als je bereid bent om zelf uit te vissen hoe je het dashboard op die plaats kan demonteren en weer monteren. En natuurlijk het juiste onderdeel bij de dealer ophalen.
Groeten,
Frank
Captur TCe 120 EDC Dynamique, Bleu Pacifique/Noir Etoile; geproduceerd op 26/3/2014; afgeleverd 2/5/2014; ingeruild 12/10/2018
BMW X1 2.0isDrive Mediterran Blau (Nov. 2015); v.a. 12/10/2018
Je zou ook eens kunnen lezen in de post SD kaart houder van 16 november 2016 in Elektronica Captur
Mogelijk kun je van dezelfde service als ik gebruik maken.
Joep
Renault SYMBIOZ iconic E-Tech full hybrid 145
25-04-2025 :
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoe zit het met een blokkade op de OBD poort tegen het veranderen van gegevens.
Want ik heb gehoord dat die op me Clio zit.
Heeft iemand hier antwoord op.
Onlangs is iemand langs geweest voor het leveren van een tweede sleutelcard voor portieren en starten.
Daarvoor moest een lege card via de OBD poort met de data van de eerste sleutel worden ingelezen.
En moest de stekker van een laptop met software...
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...