Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Is er zoiets als een overzicht welke velgen er allemaal geleverd zijn op de Talisman
Standaard Initiale Paris Velg 19"
Standaard ? Duetto Velg 18"
Optionele 19" Velg Alizarine
S edition "Grand Tour" 18" https://www.google.nl/url?sa=i&url=http ... AdAAAAABAH
Bayardere velgen 17"
Er zouden ook nog Celsium Velgen 17" moeten zijn?
Is het nou een vraag of een tip?
Ik kom er niet helemaal uit.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
De vraag is of dit ze allemaal zijn of dat er dus nog andere zijn. Die Celsium is wel ergens genoemd, maar heb ik niet kunnen vinden.
En ik heb ook deze nog gezien: Weet iemand bv welke dit zijn?
Een totaal overzicht van welke velgen op welk model en welke opties er dan nog zijn zou wel leuk zijn. Er is vast nog wel meer in 17" en er moet ook nog wel een 16" model zijn... En naar verluid zijn er ook 20"velgen, maar of die ook van Renault zijn..
exroosje schreef:De vraag is of dit ze allemaal zijn of dat er dus nog andere zijn. Die Celsium is wel ergens genoemd, maar heb ik niet kunnen vinden.
En ik heb ook deze nog gezien: Weet iemand bv welke dit zijn?
Een totaal overzicht van welke velgen op welk model en welke opties er dan nog zijn zou wel leuk zijn. Er is vast nog wel meer in 17" en er moet ook nog wel een 16" model zijn... En naar verluid zijn er ook 20"velgen, maar of die ook van Renault zijn..
Deze zijn van een Kadjar en niet van een Talisman. Zijn 19 inch Egeus velgen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Toegevoegd in 45 minuten 42 secondes:
Dit zijn de 17 inch Celcium velgen van de Talisman Limited.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op mijn zoektocht naar een geschikte zekering voor mijn hardwirekit van mijn dashcam vond ik een website waar behoorlijk gedetailleerd werd beschreven waarvoor welke zekering was.
Als je op het plaatje met je muis een zekering aanwijst geeft de...
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat met de dagrijverlichting (drl)van een talisman estate intense uit 2016 ?
als het onderste gedeelte defect is , klopt het dat de strook in koplamp zelf het ook niet doet ?
zijn links en rechts apart...
After updating Easylink, my wireless charger stopped working. Could someone assist me? Where can I find this function in DDT4All? Or is it just a coincidence?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring als collega Talismanrijders met opvallend onderhoud. Olie verversen, banden en accu vervangen geloof ik wel. Ook ging het kort na de introductie veel over electronica. Maar wat nou als de volledige koppeling en...
Als audiojunky vind ik het bose systeem best leuk klinken.
Heeft voorzichzelf voldoende kracht en klinkt zuiver.
Enkel mis ik het laag enorm. Om die reden wil ik mijn externe subwoofer in de estate leggen.
Beste forumleden, aangezien jullie de meeste ervaring hebben met dit model, alle type motoren en versnellingsbakken denk ik dat jullie een beter advies kunnen geven dan de meeste garages. (uitzonderingen daar gelaten)