Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Op een gegeven moment begon de ventilator langzamer te draaien en na een tijdje stopte die er helemaal mee.
Een afspraak gemaakt met de monteur en op weg daar naar toe draaide de ventilator!
De volgende dag vertikte deze het weer.
De dag daarop bij het starten hetzelfde verhaal: ventilator draait en na enige tijd stopte deze weer.
Als je bij stilstand het contact aanzet hoor je iets klikken waar de ventilator zit, en als je de standenknop verzet dan hoor je hetzelfde geluid (een klikkend geluid).
Wie kan me verder helpen?
Of is een bezoek aan de garage toch aan te bevelen, ik ben zelf redelijk handig en kan in de garage werken.
Bij voorbaat dank,
Groeten, John
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De ventilator van mijn twingo 2 werkt op geen enkele stand meer. De zekeringen heb ik gechecked en die zijn ok.
Voordat ik het hele dashboard loshaal, kan ik eventueel het schakelaartje nog controleren? Of kan ik dit ook alleen via de achterkant?...
Ik heb wat filmpjes gezocht en moet ergens onder het stuur zijn, ter hoogte van gaspedaal. Kost weer een hernia zo te zien.
Heeft iemand nog slimme trucjes, want het is blijkbaar een hels karwei de schroefjes los te krijgen/ erbij te kunnen.
Ik heb een vreemd en onvoorspelbaar probleem met mijn airco / ventilator van mijn Renault kangoo uit 2014. Aanvankelijk dacht ik dat de airco niet werkte maar vermoedelijk is het toch een ventilatorprobleem. Alleen werkt de ventilator wisselend....
Ik heb een Renault Grande Scenic 2 van 2008 (1,6 motor)
Na altijd al slecht werken (reageren) deed de ventilator opeens helemaal niks meer Via dit forum een testje gevonden om de weerstand en de ventilator te testen....met de conclusie dat de...
Mijn panoramadak werkt prima alleen als hij openstaat gaat hij heel traag dicht en wilt af en toe niet dicht gaan. Het gaat erg moeizaam en moet hem dan helpen door hem mee naar voren te trekken.
Iemand een idee waar dit aan kan...
Ik ben al een hele tijd aan het stoeien. Na in de regen open gestaan te hebben gaat het elektrisch schuifdakraam niet meer open en dicht. Ik heb het bedieningspaneel en de motor vervangen.
Maar zonder succes.
Handmatig via de motor...