Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Ik ben in bezit van een grand scenic van nu 5 maanden oud. Mijn probleem is dat de multi sense profiel kleuren niet vast blijven staan. Ik heb bijvoorbeeld blauw als profiel kleur als ik mijn profiel kies. Als ik mijn auto parkeer en ik kom terug gaat hij terug naar groen(neutrale kleur).
Weet iemand hoe ik deze vast kan zetten? Garage heeft al nieuwe software erop gezet ik heb hem al meerderemalen gereset maar het blijft niet vast staan
Gr. Chris
Dit kan je via engineering modus aanzetten.
Moet je in Rlink2 subject kijken daar staat uitgelegd.
Als je developper mode hebt ingeschakeld kun je instellen dat standaard profiel je eigen profiel is.
Hij valt standaard altijd terug naar ECO als je een ECO modus hebt.
Chrisje113 schreef:Hallo,
Ik ben in bezit van een grand scenic van nu 5 maanden oud. Mijn probleem is dat de multi sense profiel kleuren niet vast blijven staan. Ik heb bijvoorbeeld blauw als profiel kleur als ik mijn profiel kies. Als ik mijn auto parkeer en ik kom terug gaat hij terug naar groen(neutrale kleur).
Weet iemand hoe ik deze vast kan zetten? Garage heeft al nieuwe software erop gezet ik heb hem al meerderemalen gereset maar het blijft niet vast staan
Gr. Chris
Probleem is opgelost heeft weekje geduurd maar uiteindelijk was het het scherm wat het probleem gaf.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gisteren heb ik dringend de accu van mijn Renault Scénic IV uit 2020 moeten vervangen. Deze vervanging werd niet bij een Renault dealer uitgevoerd.
Alles werkt echter opnieuw, alleen is er het probleem dat mijn Scenic in de stand 'comfort' niet meer...
Bij het omschakelen van het profiel van mijn partner naar mijn profiel of andersom dien ik altijd 2x te drukken op de profiel knop?!
De 1e keer schakelt hij nooit gelijk om.
En wachten op je eigen stoelinstelling duurt dan weer lang eer dat je weg...
Renault Scenic 3 velgen met banden 4/5 mm profiel - bwj van 2011 tot 2016 IMG_20250305_091514.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091440.jpg IMG_20250305_091429.jpg
Beste , ik heb een kangoo 3 , bj 2024
De opbergconsole tussen bestuurder en passagier kan je openen maar het deksel kan je niet vastklikken zodat je rustig er iets uitbkunt nemen, is dit normaal?
Renault master 2018
De mute knop blijft op staan met als gevolg nergens nog geluid
Ik heb de fabrieksinstellingen terug gezet met als gevolg dat alleen de aan en uit knop het nog doet maar nog steeds geen geluid
Ik heb gisteren voor het eerst de trekhaak gebruikt, toen ik aan het koortje trok kwam de trekhaak tevoorschijn en kon ik de aanhanger aankoppelen.
Toen ik klaar was wilde ik de trekhaak weer terugklappen maar dat lukt niet. Ik heb weer aan...